۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۱۵۳۰۴

نظارت جدی اداره صنعت معدن و تجارت کوهرنگ بر قیمت ها در ماه مبارک رمضان

مهراب جمالپور سرپرست این اداره با اشاره به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان گفت: حوزه نظارت و بازرسی اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ علیرغم کمبود امکانات و نیروی انسانی لازم نهایت تلاش خود را بكار مي بندد تا با نظارت جدی ، از هرگونه تعدی به حقوق عمومی جلوگيري شود.
نظارت جدی اداره صنعت معدن و تجارت کوهرنگ بر قیمت ها در ماه مبارک رمضان
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، وي ضمن اولویت قراردادن نظارت و بازرسی گفت : استفاده حداکثری و بهره گیری کامل از توان تشکلها و نهادهای صنفی و صنعتی  و اولویت قراردادن مشارکتهای مردمی از اهم برنامه هاي این اداره در ماه مبارک رمضان می باشد.

سرپرست  اداره صنعت ، معدن و تجارت کوهرنگ در ادامه، تحلیل و کارشناسی مستمر وضعیت تولید، توزیع، قیمت کالاها و خدمات اولویت‏‏ دار و انعکاس به مراجع ذيربط برای تنظیم بازار و تعادل قیمت‏ها را از اهم وظايف سازمانی برشمرد .

جمالپور با اشاره به تشدید کنترل بازار و برخورد با سوء استفاده‏ های احتمالی درماه مبارک رمضان ، در خصوص استفاده از ظرفیت اصناف و تشکلهای صنفی برای کسب اطلاعات و انجام اقدامات ضروری، اطلاع از مراکز توزیعی، رسیدگی به شکایات مردمی و تقویت سامانه 124 را بعنوان پل ارتباطی این اداره با مصرف گنندگان محترم برشمرد و از همه عموم مردم خواست جهت ادامه بهتر روند بازرسی درسطح شهرستان ، شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه 124 با این اداره در میان بگذارند.

انتهای پیام/س م/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۲:۵۵

29 Dec 2019