۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۲۶۳۸۴
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني‌هاشم عليه السلام گفت:

9 دي مظهر نفوذناپذيري ملت ايران است

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه حضرت قمربني‌هاشم عليه السلام نفوذ فرهنگي را خطرناک‌تر از نفوذهاي امنيتي و سياسي دانست و 9 دي را مظهر نفوذناپذيري ملت ايران برشمرد.
9 دي مظهر نفوذناپذيري ملت ايران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام کريم سرافراز در همايش گراميداشت حماسه 9 دي در شهرستان فارسان، ضمن تبريک ميلاد پيامبر اکرم (صلي الله عليه و آله و سلم) وامام جعفر صادق (عليه السلام)، رئيس مذهب شيعه و آغاز هفته وحدت گفت: ايام پيش‌رو مخصوصا روز 9دي که به نام روز بصيرت نام‌گذاري شده روزي است که ملت ايران قهرمانانه پيش آمدند و مکر دشمن را سرکوب و خنثي کردند.

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه حضرت قمربني‌هاشم عليه السلام، با اشاره به برخي از ابعاد اين حماسه بزرگ اظهار کرد:‌ عنايت الهي، رهبري حکيمانه، بصيرت مبني‌ بر ولايت‌مداري، فرصت شناسي و زمان شناسي مردم از ابعاد مهم اين رويداد بزرگ تاريخ انقلاب اسلامي است که به شکست دشمنان و پيروزي جبهه حق انجاميد.

وي، واکاوي فتنه براي عبرت در آينده را ضروري دانست و گفت: ‌براي مقابله با نفوذ نظام سلطه در ارکان تصميم‌گيري و تصميم‌سازي کشور در اين شرايط حساس بايد ماهيت فتنه‌ها را بشناسيم و خود را آماده مقابله با فتنه‌هاي آينده به ويژه از جنس نفوذ کنيم.

اين مقام مسئول، همچنين به حساسيت انتخابات امسال اشاره کرد و افزود: ويژگي برجسته‌اي که در دوران پسابرجام وجود دارد بحث نفوذ است که در اين مورد نيز رهبر معظم انقلاب اسلامي چندين بار کلمه نفوذ را تکرار کردند، بنابراين شاه بيت تحولات بعد از برجام نفوذ است.

حجت‌الاسلام سرافراز، نفوذ را حرکت خزنده دانست که هم مي‌تواند آشکار باشد و هم پنهان، و افزود: نفوذ دذشمن هم ابعاد مختلف دارد که مهم‌ترين و خطرناک‌ترين آنها نفوذ فرهنگي است که به دنبال تغيير نگرش و تفکرها هستند.

وي، تصريح کرد: دشمن در کنار نفوذ فرهنگي از نفوذ اقتصادي و سياسي بعنوان تسهيل کننده استفاده مي‌کند و از همين جهت به دنبال روي کار آمدن افراد متمايل به غرب در مناصب مختلف است تا در فرصت مناسب از آنها استفاده کند.

حجت‌الاسلام سرافراز، تأکيد کرد: دشمني که ملت ما از در بيرون کرده به دنبال آن است که از پنجره وارد شود و اين اقدام را از طريق نفوذ محقق مي‌سازد.

وي، با تأکيد بر اينکه؛ ايران اسلامي قدرت برتر است، گفت: نمي‌توان انکار کرد ايران اسلامي يک قدرت برتر نيست، چون انقلاب اسلامي نشان داد که قدرت واقعي قدرتي است که مبتني‌بر فکر و انديشه و بدست آوردن نفوذ در دل مردم است و ديگري نفوذ فرهنگي که به تعبير مقام معظم رهبري اين نفوذ را از نفوذ امنيتي وسياسي بدتر و خطرناک‌تر دانستند.

وي در پايان،‌ ضرورت هوشياري، بصيرت و دقت لازم در مسئله نفوذ و دوران پسابرجام را مورد تأکيد قرار داد.

انتهای پیام1026ج /590پ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۶:۱۵

27 Dec 2019