۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۳۹۳۴۴
​کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان برگزار مي کند:

اجراي فعاليتهاي فرهنگي با مناسبت گرامي داشت ايام مبارک ماه رمضان

اعضاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهار محال و بختياري با اجراي فعاليتهاي فرهنگي با ايام مبارک ماه رمضان آشنا مي شوند.
اجراي فعاليتهاي فرهنگي با مناسبت گرامي داشت ايام مبارک ماه رمضان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ فرزاد رحيمي مدير کل کانون از اجراي فعاليتهاي ويژه مذهبي در ماه مبارک رمضان با عنوان « ماه نور» جهت اعضاي کودک و نوجوان مرکز خبر داد.

وي با اشاره به برگزاري کارگاههاي مختلف فرهنگي، هنري و ادبي در راستاي تبيين فرهنگ ديني در اعضا افزود: آشنايي با قرآن، روان خواني قرآن، آموزش مفاهيم قرآن ، ترجمه لفظ به لفظ آيات قرآن (آموزش ترجمه ي تحت الفظي)، آشنايي با احاديث ماه رمضان همراه با تصوير سازي از جمله کارگاههاي مختلف در راستاي اجراي طرح "ماه نور " در مراکز استان محسوب مي شود.

فرزاد رحيمي با اشاره به فعاليتهاي فرهنگي هنري توسط اعضاي کانون در اين خصوص گفت: تصوير سازي احاديث ماه مبارک رمضان، ايستگاه نقاشي، برگزاري مسابقات نقاشي و سفالگري، کاردستي، کارت پستال سازي، جزء خواني اعضا و خانواده ها و... از ديگر کارگاههايي است که با هدف پرورش خلاقيت و پرورش تفکرات ديني در اعضا صورت مي گيرد و در اين کارگاهها کودکان و نوجوانان مي توانند تصويرهاي ذهني خود از اين ماه مبارک را به صورت عيني و ملموس تصوير سازي کنند و در نهايت در نمايشگاهي مورد بازديد اعضا و خانواده ها قرار دهند.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۲:۳۶

13 Jan 2020