۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۳۴۳۹۴
مديرکل حراست سازمان حفاظت محيط زيست کشور:

مشارکت مردمي کليد حفظ محيط زيست است

مديرکل حراست سازمان حفاظت محيط زيست کشور در نشست صميمي با کارکنان حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري ايجاد امنيت روحي، رواني و شغلي براي کارکنان را از اولويت هاي اين سازمان عنوان کرد و ارتقاي وضع کاري و معيشتي را از دغدغه هاي رييس سازمان برشمرد، همچنين گفت: ما دنبال حفظ امنيت در انتخابات و مخالف ايجاد فضاي امنيتي هستيم.
مشارکت مردمي کليد حفظ محيط زيست است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ نشست صميمي کارکنان حفاظت محيط زيست اين استان با رضا جزيني زاده مديرکل حراست سازمان حفاظت محيط زيست کشور در شهرکرد برگزار شد.

جزيني زاده در اين نشست با تاکيد بر نقش مردم در حفظ نظام و انقلاب گفت: استفاده از مشارکت مردمي مي تواند ما را در حفاظت از محيط زيست به موفقيت برساند. وي تمدن، معنويت به همراه جنبش اجتماعي را سه عامل شکل گيري حماسه هاي مردمي برشمرد و اظهار داشت: اعتماد به مردم و ورود آنها به صحنه راه را براي حفظ سرمايه هاي خدادادي هموار مي کند و هرجا که به مردم اعتماد کرديم حماسه ها آفريدند.

مديرکل حراست سازمان حفاظت محيط زيست کشور ضمن ابلاغ سلام و خداقوت معصومه ابتکار معاون رييس جمهور و رييس سازمان حفاظت محيط زيست اذعان داشت: همه موظفيم که زمينه را براي برگزاري هرچه باشکوه‌تر انتخابات پيش رو فراهم نماييم.

جزيني زاده ضمن يادآوري نسبت به عدم استفاده از امکانات دولتي بر له يا عليه کانديدهاي انتخاباتي، حفظ امنيت، رقابت، سلامت و مشارکت در انتخابات را ضروري دانست.

وي با اشاره به به خدمات حفاظت محيط زيست در دولت تدبير و اميد، صداقت، کارايي و پاکدستي مديران و مجموعه حفاظت محيط زيست را جزو اصول حاکم بر اين سازمان مطرح کرد که درطول عمر سازمان بي‌نظير است.

مديرکل حراست سازمان حفاظت محيط زيست ضمن تاکيد بر بي‌طرفي کارکنان و عدم استفاده از امکانات اداري در انتخابات شوراها و رياست جمهوري افزود: بي‌طرفي نبايد منجر به بي‌تفاوتي بشود و بايستي زمينه شور و نشاط به منظور شرکت حداکثري در انتخابات به اوج خود برسد.

وي شعور بالاي سياسي مردم را به عنوان يک نقطه عطف جهت جلوگيري از خارج شدن قطار تدبير مملکت نام برد و اظهار داشت: تبليغاتي بر مردم اثر مي‌گذار که فکر پُرکن باشد نه چشم پُرکن.

جزيني زاده توجه جدي کانديداها به مقوله محيط زيست را نشأت گرفته از نياز مردم، خدمات ارزنده و رويکرد زيست محيطي دولت تدبير و اميد، راهنمايي ها و دغدغه هاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و خدمت بي‌منت معصومه ابتکار معاون رييس جمهور و رييس سازمان حفاظت محيط زيست و همدلي فزاينده در درون خانواده محيط زيست عنوان کرد و اذعان داشت: "بايستي هوشيار باشيم که با آمار دروغ و سياه‌نمايي توسط بعضي افراد، خدمات ارزشمند ما زير سوال نرود."

جزيني زاده تعامل فرابخشي را يکي از موفقيت هاي دولت در حوزه محيط زيست برشمرد و از خدمات و مديريت خوب شهرام احمدي مديرکل حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري به دليل تعامل فرابخشي، نگاه تخصصي به محيط زيست، توجه ويژه به معيشت محيط بانان و کارکنان، همدلي و هم‌زباني در درون آن اداره کل تقدير کرد.

رضا جزيني زاده به اتفاق مديرکل حفاظت محيط زيست استان و تعدادي از مديران و کارکنان از مناطق تحت حفاظت استان بازديد و از نزديک با محيط بانان ديدار و گفتگو کرد.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۷:۱۸

1 Feb 2020