۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۳۰۴۲۴

توديع و معارفه مدير ورزش و جوانان شهرستان سامان برگزار شـد

«اردشير جان نثار» به عنوان مدير ورزش و جوانان شهرستان سامان منصوب شد.
توديع و معارفه مدير ورزش و جوانان شهرستان سامان برگزار شـد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما اردشير جان نثار به عنوان رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان سامان منصوب شد.

و در مراسمي با حضور فرماندار و جمعي از مسئولين و هيئت ورزشي شهرستان ضمن قدرداني از زحمات بهروز جمشيدي رئيس سابق اداره ورزش و جوانان از آقاي اردشير جان نثار به عنوان رئيس اداره ورزش و جوانان انتخاب شد.

«اردشير جان نثار» متولد ۱۳۴۷ است و از سال ۱۳۶۴ فعاليت ورزشي خود را با رشته هندبال آغاز کرد و در سال ۱۳۷۵ نيز با استفاده از قانون استخدام قهرمانان به جمع پرسنل تربيت بدني سابق پيوست.

در پرونده ورزشي اردشير جان نثار مي‌توان به مديريت اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد، مديريت روابط عمومي، بازرسي و امور اداري تربيت بدني سابق و همچنين داوري بين‌المللي هندبال اشاره کرد.

در اين مراسم عبدالرحمن قاسمي مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري با بيان اينکه شهرستان سامان داراي پتانسيل‌ها و نيروهاي ورزشي مطرح در استان نام برده شده است.

وي با بيان اينکه، متاسفانه سرانه ورزشي در شهرستان سامان از حد نرمال خيلي کاهش يافته است که با پيگيري و اقدامات انجام شده سال آينده شاهد احداث سالن چند منظوره 2 هزار نفري با کمک اداره ورزش و جوانان و خيرين خواهيم بود.

قاسمي در پايان گفت: به زودي سالن ورزشي روستاي شوراب صغير افتتاح خواهد شد که اين مجموعه ورزشي بيش از ۷۰۰متر مربع مي‌باشد که به فضاي ورزشي شهرستان سامان افزوده خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۸:۵۴

20 Feb 2020