۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۳۵۴۷۴

پيام شهداء بيداري و رهايي از غفلت در جامعه است

يکي از فرماندهان سپاه قدس با بيان اينکه شهداء اسوه اي براي افراد جامعه براي زمينه سازي و حرکت هاي فرهنگي و اجتماعي در جامعه است ،گفت: پيام شهداء بيداري و رهايي از غفلت در جامعه است.
پيام شهداء بيداري و رهايي از غفلت در جامعه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما ، سردار سيد عبدالله مبيني يکي از فرمانده سپاه قدس در اولين يادواره شهداي محله شهرک ابودر با بيان اينکه بعد از ياد خدا ، ياد مرگ است، ياد خدا و مرگ براي بشر راه سعاذت را در پيش خواهد داشت، اظهار داشت : مرگ براي همه انسان ها و همه نسل ها وجود داشته است .

سردار مبيني با اشاره بر اينکه زندگي همه ما در اين دنيا فاني است و زندگي همه بعد از مرگ است ،بيان داشت: زندگي ما در اين دنيا در غفلت و تباهي و زندگي در دنيا ديگر زنده و پويا است .

وي با بيان اينکه زندگي شهداء در غفلت و بي خبري نيست بلکه در اوج بيداري است ، عنوان کرد: برگزاري ياد واره شهداء موجب مي شود که گره هاي فرهنگي با توجه با مشکلات اجتماعي که در جامعه وجود دارد باز شود.

فرمانده سپاه قدس با تاکيد بر اينکه مقام شاخص شهيد الگويي براي ديگران است، شهدا افراد انتخاب شده از سوي خداوند هستند ، تصريح کرد : پيام شهداء پيام بيداري و رهايي از غفلت در جامعه است .

سردار سيد عبدالله مبيني با اشاره بر اينکه نسان با بيداري مسير اصلي را طي کند ، چرا که سفر اين دنيا زود گذر . گذرا است و انسان بايد از اين سفر ره توشه براي خود بر دارد، بيان داشت: برگزاري يادوره ها و گراميداشت شهدا از ارزش مهمي بر خودار است و استمرار فرهنگ اسلامي و ايجاد راه سعادت را براي همه انسان ها به همراه دارد.

وي با اشاره بر اينکه شهداء اسوه براي انسان ها زمينه ساز و استمرار حرکت هاي فرهنگي در جامعه هستند، اذعان داشت: کارت سبز امت اسلامي انتظار و ظهور حجت و کارت سرخ مقام شهيد و شهادت است .

وي با بيان اينکه با ظهور امام زمان (عج) بيداد گري از بين مي رود و دنيا پر از عدل , معنويت و کمال مي شود , عنوان کرد: مذاهب ديگر که دنبال جهاد و شهادت نيستند در ضلالت گمراهي به سر مي برند و دين اسلام راه خدا ، توحيد و اسلام اصيل است .

انتهاي پيام/۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۴:۳۶

30 Dec 2019