۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۳۳۴۹۴
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پیام این هفت شهید به ملت، ایستادگی پای انقلاب و حمایت از ولایت‌فقیه تا آخرین نفس است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شهدا با جان خود پای امام زمان‌شان ایستادند و از ولایت‌فقیه‌شان جدا نشده و با خون خود انقلاب‌شان را حفاظت کردند و امروز پیام این هفت شهید به مردم شهیدپرور چهارمحال و بختیاری این است که پای انقلاب بایستید و از ولایت‌فقیه حمایت کنید.
پیام این هفت شهید به ملت، ایستادگی پای انقلاب و حمایت از ولایت‌فقیه تا آخرین نفس است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در مراسم تشییع پیکر هفت شهید گمنام در شهرکرد که با حضور پرشور مردم، و مسئولین برگزار شد اظهار کرد: گوارا باد بر شما شهدای عزیز افتخار شهادت و این مدال بزرگی که خدای تبارک و تعالی به شما اعطا کرد.

وی با بیان اینکه شما شهدا لایق و شایسته بودید و تلاش کردید آن‌گونه که خدا می‌خواهد زندگی کنید و خدا هم به شما مدال حیات داد تصریح کرد: حیات همان چیزی است که انسان برای آن آفریده شده، انسان آفریده شد تا جاودانه بماند نه اینکه به فنا و نابودی برسد و خدا به شهدا مدال حیات را به پاسداشت فرمانبرداری اعطا کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شهدا بقاء را انتخاب کردند و خدا هم به آن‌ها بقاء بخشید و به دلیل همین بقاء و جاودانگی است که امروز و بعد از گذشت ۳۰ سال از شهادت این بزرگ مردان مراسم تشییع‌شان با حضور خیل عظیمی از جمعیت برگزار می‌شود و امروز این ملت بزرگوار آمدند که بگویند ما می‌خواهیم به شهدا بپیوندیم.

نکونام با اشاره به اینکه ما می‌گوییم "شهدا شرمنده‌ایم" چون می‌ترسیم شرمنده شهدایی شویم که امنیت، عزت و آرامش امروز کشورمان را مدیون خون‌شان هستیم تاکید کرد: در کشور ایران کسی نیست که خود را مدیون شهدا نداند و باید این موضوع را که چگونه می‌توان کاری کرد که شرمنده شهدا نباشیم واکاوی کرد و مورد بررسی قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه شهدا هم تحریم بودند، در حق‌شان جفا شد، سختی کشیدند اما پشت انقلاب را خالی نکردند و دست از انقلاب نکشیدند افزود: انقلاب مولود مبارکی است که خداوند به کشور عطا کرده و ما باید این انقلاب را همچون جان شیرین بدانیم و از آن دفاع کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شهدا با جان خود پای امام زمان‌شان ایستادند و از ولایت‌فقیه‌شان جدا نشده، با خون خود انقلاب‌شان را حفاظت کردند و امروز پیام این هفت شهید به مردم شهیدپرور چهارمحال و بختیاری این است که پای انقلاب بایستید و از ولایت‌فقیه حمایت کنید.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۶:۴۶

28 Dec 2019