۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۹۲۰۰
استعداد هایی که هر روز ناشکفته می مانند...

فقدان حمایت مالی و باز ماندن تیم والیبال شهرستان اردل از مسابقات استانی

رئیس هیات والیبال شهرستان اردل گفت:تیم نوجوانان اردل به دلیل مشکلات مالی و فقدان پشتیبان نمی تواند در مسابقات استانی شرکت کند.
فقدان حمایت مالی و باز ماندن تیم والیبال شهرستان اردل از مسابقات استانی
حسین نصیری امروز در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این در حالی است که این شهرستان در رشته ورزشی والیبال از استعدادهای بسیار سرشاری برخوردار است.

وی افزود: متاسفانه هیچ گونه حمایت و کمک مالی از سوی مسئولان استان و شهرستان و یا شرکت های خصوصی از این بخش صورت نمی گیرد و همین باعث شده که اردل، امسال در مسابقات استانی نماینده ای نداشته باشد.

نصیری با اشاره به کسب رتبه دوم استانی در مسابقات بسیج استان در سال جاری گفت: با توجه به استعداد والیبالست های نوجوان و جوان این شهر می توانند افتخاراتی را برای این شهر داشته باشند و آنها را به ورزش دعوت کنند.

رئیس هیات والیبال شهرستان اردل در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) که فرمودند: من شمارا به سه چیز سفارش میکنم: تحصیل ـ تذهیب ـ ورزش تاکید کردند:مشکل مالی ورزش نباید دغدغه ورزشکاران در شهرستان باشد و از هم پاشیدن تیم های ورزش شود این مشکلات باید پیگیری شود و حل این این مشکلات به نگاه ویژه مسئولان شهرستانی و استانی نیاز دارد .انتهای پیام/
مرجع : هفت چشمه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۳:۲۶

4 Jan 2020