۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۵۹۸۹

همبستگی ملی رمز حماسه‌آفرینی در بعد سیاسی و اقتصادی است

همبستگی ملی رمز حماسه‌آفرینی در بعد سیاسی و اقتصادی است
امیرعباس سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: ایران اسلامی پس از گذشت 34 سال از عمر خود به کشوری مقتدر و مهم در جهان تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه رمز پیروزی و اقتدار ایران اسلامی مرهون وجود ولی‌فقیه است، افزود: کشوری که با محوریت ولایت فقیه اداره می‌شود هیچ‌گاه در مقابل دشمنان سر تسلیم فرود نمی‌آورد و این امر در 34 عمر انقلاب اسلامی بارز و مشهود است.
سلطانی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی اخیر دشمن، تصریح کرد: ملت ایران همواره با تحریم‌ها و تهدیدها روبرو بوده و این در حالی است که این تحریم‌ها نه تنها مانع حرکت مردم نشده بلکه از آن به عنوان سکوی پرش به سمت رشد و تعالی بهره گرفته است.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم با همدلي و همبستگي خود با مسئولان می‎توانند بار دیگر ترفندها و توطئه‌هاي دشمن را خنثی کنند و حماسه‌ساز عرصه سیاسی و اقتصادی شوند.
سلطانی سلطانی بر ضرورت تحقق شعار سال تاکید و تصریح کرد: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات پیش رو به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک خواهند گفت و به دشمنان نشان می‌دهند که همیشه آماده دفاع از دستاوردهای انقلاب و مرزهای کشور هستند.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۳:۲۱

17 Jan 2020