۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۶۸۳۴

دولت منتخب وعده‌های خود را محقق کند / لزوم شایسته‌سالاری در مدیریت کشور

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس گفت: تحقق برنامه‌هایی که دکتر روحانی در مناظرات خود به مردم وعده داد بی‌شک مهمترین و اولویت‌دارترین نکاتی است که وی باید به آن بپردازد.
دولت منتخب وعده‌های خود را محقق کند / لزوم شایسته‌سالاری در مدیریت کشور
به گزارش جهانبین نیوز، حمیدرضا عزیزی امروز در شهرکرد اظهار کرد: در ۲۴ خرداد ماه شاهد تحقق حماسه سیاسی موردنظر مقام معظم رهبری و لبیک‌گویی مردم کشور به ندای ایشان بودیم که این حماسه می‎تواند منشا تحولات خوبی در کشور شود.

وی افزود: اکنون زمان تحقق حماسه اقتصادی است و مسئولان باید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند و پاسخ درستی به حضور حماسی و گسترده مردم و قدردانی از حضور آن‌ها بدهند.

عزیزی با اشاره به اولویت‌های کاری دولت یازدهم، تصریح کرد: تحقق برنامه‌هایی که دکتر روحانی در مناظرات خود به مردم وعده داد بی‌شک مهمترین و اولویت‌دارترین هدفی است که وی باید به آن بپردازد.

نماینده مردم اردل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخورداری از اعتدال و میانه‌‌روی یعنی همان چیزی که دکتر روحانی بر آن تاکید داشت می‎تواند وی را در تحقق این وعده‌ها کمک به سزایی کند.

عزیزی، شایسته‌سالاری را از دیگر اولویت‌های دولت یازدهم برشمرد و گفت: به کارگیری نیروهای توانمند و شایسته که بتوانند دولت را از این مشکلات اقتصادی و سیاسی نجات دهد امری بسیار ضروری است.

وی با اشاره به شعار انتخاباتی حسن روحانی، بر ضرورت به کارگیری تدبیر در امور کشور تاکید کرد و افزود: تدوین یک نقشه راهبردی صحیح در راستای رفع مشکل مسکن، بیکاری، ازدواج و مشکلات معیشتی می‎تواند در این مقطع زمانی کارگشا باشد.

عزیزی به اولویت‌های دولت یازدهم در عرصه سیاست خارجی اشاره و خاطرنشان کرد: برقراری تعامل سازنده با کشورهای جهان و رفع بن‌بست‌های اقتصادی و تحریم‌ها در سایه این تعاملات از اولویت‌های مهم این عرصه است.

وی تصریح کرد: دوری از تنش‌های سیاسی و جلوگیری از ایجاد تنش در مسائل سیاسی کشور و آرام کردن جو داخلی از دیگر اولویت‌ها است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۸:۴۵

2 Jan 2020