۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۹۷۴۱

ما نرمش قهرمانانه را در دفاع مقدس بارها تجربه كرديم

حجت الاسلام حيدر مصلحي در نشست بررسي نقش محوري ولايت فقيه در مديريت بحران ها و تحولات جهاني كه در مدرسه فيضيه قم برگزار شدگفت: - برخي به فرمايشات رهبري در انتخابات يازدهم تمسك مي كردند و مي گفتند كه رهبري فرموده اند راي حق الناس است، ايشان در انتخابات دهم هم راي را حق الناس مي دانستند و تفاوتي بين سخنان ايشان در انتخابات دهم و يازدهم نيست.
ما نرمش قهرمانانه را در دفاع مقدس بارها تجربه كرديم
 
به گزارش جهانبین نیوز:حجت الاسلام حيدر مصلحي گفت:اوباما در سازمان ملل كه گفت ما در ايران به دنبال براندازي نيستيم چهار سال پيش در زمان فتنه آنها اعلام كردند كه به دنبال براندازي بودند و حرف امروز آنها نيز در درون معناي براندازي را دنبال مي كند.
- وقتي دفتر يكي از سران فتنه را گرفتيم جزوه اي به دست آمد كه براندازي نظام را دنبال مي كرد و ادبيات اين جزوه ادبيات حزب توده بود؛ آيا توده اي ها دنبال انقلاب و جمهوريت بودند و يا فقط براندازي را دنبال مي كردند.
- يكي از نكات مورد تاكيد رهبري پرهيز از افتادن در دام دشمن است؛ ما از ديپلماسي با دشمن و غيردشمن حمايت مي كنيم ولي بايد مشخص شود كه ما چه ديدي نسبت به دشمن داريم. ما در ديپلماسي مي خواهيم دشمنيِ دشمنان را مديريت كنيم نه اينكه تفاهم كرده، كوتاه آمده و يا عقب نشيني كنيم. نمي توانيم در مواجهه با دشمنان عبرت هاي تاريخي را ناديده بگيريم و رهبري نسبت به اين مسئله تاكيد داشتند.
- هر كسي به هر نوعي كه با ولايت فقيه و انقلاب زاويه دارد دشمن حساب مي شود. ببينيد در گذشته اصلاحات و سازندگي چه موضعي نسبت به يكديگر داشتند و امروز چه ارتباطي با هم دارند. در عرصه بين المللي نيز شاهد وحدت بين عربستان، قطر، كشورهاي منطقه و دولت هاي اروپايي و آمريكا در برابر ايران هستيم.
- اينكه مذاكره با آمريكا را اينقدر در بوق و كرنا كردند به اين دليل است كه افكار عمومي را مديريت كنند و در مذاكرات هم هيچ مطلب جديدي مطرح نشد.
- جملات و كلمات به كار رفته توسط اوباما با گذشته تفاوتي ندارد و او گفته است ما دسترسي مردم ايران به انرژي هسته اي در قالب پروتكل ها و قطعنامه هاي بين المللي را حق ايشان مي دانيم. وي هيچ اشاره اي به حاكميت و نظام اسلامي نمي كند و ابتدا مي گويد دسترسي مردم ايران و وقتي دو روز بعد اين سخنان را در كنگره آمريكا تشريح مي كنند مي گويند كه دسترسي نه دستيابي و اين سخن يعني اينكه كشورهاي ديگر انرژي هسته اي را تامين مي كنند. در ادامه اين سخنان گفته مي شود كه در قالب پروتكل ها و قطعنامه هاي سازمان ملل عمل شود و براي عمل به اين قطعنامه ها در اقدام نخست بايد همه تشكيلات هسته اي خود را تعطيل كنيم. بايد از موضع اقتدار با دشمن سخن گفت و رهبري تاكيد داشته اند كه بايد در زمينه اقتدار داخلي سرمايه گذاري صورت گرفته و در عرصه اقتصاد بر اساس تحريم ها طراحي ها انجام شده و مديريتي مقتدرانه داشته باشيم.
- رهبري به صحنه گردانان فتنه پيام خصوصي دادند و در جلسه با ميرحسين موسوي هشدارهاي لازم را داده و اتمام حجت كرد ند. اگر در فتنه ۸۸ مديريت ولايت فقيه نبود وضعيت كشور ما از وضعيت امروز مصر بدتر بود.
در قضيه سوريه ايران اسلامي دنيا را به چالش كشيده است و از بشار اسد به دليل ايستادگي در خط مقاومت و نقش كليدي كه دارد حمايت كرده است. در مسئله سوريه استكبار با همه هستي خود به عرصه آمده است ولي كار آنها به جايي نمي رسد.
- در سفر دولت به آمريكا به گونه اي فضا سازي كردند كه مشكلات با حضور دولت حل مي شود؛ اينكه رهبري نرمش قهرمانانه را مطرح كردند معناي آن صلح نيست و ما نرمش قهرمانانه را در دفاع مقدس بارها تجربه كرديم و نرمش قهرمانانه سخن گفتن از موضع قدرت است. نرمش قهرمانانه يك تاكتيك است نه راهبرد و بايد در سياست خارجي ما عزت، حكمت و مصلحت تامين شود.

 
مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۶:۲۶

27 Dec 2019