۰
plusresetminus
امام جمعه شهرستان بن گفت:امروز مشکلات اقتصادي و معيشتي يکي از نکات بسيار مهم و جدي در اين کشور است و بايد جلوي ولنگاري هاي فرهنگي را بگيريم و دشمن هميشه در حال تلاش است تا فتنه به پا کنند
9دي درس عبرتي باشد براي دشمنان نظام و انقلاب/دشمن هميشه در حال تلاش است تا فتنه به پا کند/بايد جلوي ولنگاري هاي فرهنگي را بگيريم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن مير افضلي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقواي الهي گفت: از خصوصيات مومنان در آيات قران کريم ايستادگي و مقاومت و دقت مومنان در شهادت دادن و گفتن حقيقت مي باشد.

وي افزود: در آيات قرآن کريم آمده است: آنهايي که نمازش را حفظ مي کنند و چشمانشان را به نواميس مردم مي پوشند و در شهادت دادن دقت دارن از خصلت هاي بارز مومنان هست.

خطيب نماز جمعه بن گفت: هر شهادتي که بدون علم و با دروغ همراه شود معصيت است و گناه کبيره است و مومنين شهادت خلاف و دروغ نميدهند و بلکه رضايت پرودرگار را در نظر قرار ميدهند و بايد در اين مورد بسيار دقت شود.

حجت السلام مير افضلي ادامه داد :نه تنها شهادت دروغ معصيت ميباشد بلکه نگفتن  و کتمان حقيقت و مطرح نکردن حقيقت هم گناه بود و از ديگر خصوصيات مومنين اين است که در مجلس گناه، لغو، باطل حاضر نميشوند، در مجلس غيبت نمي ايستند، زبان خود را کنترل ميکنند.

وي بيان داشت: در هفته گذشته ديدار اعضاي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کشور با مقام معظم رهبري را داشتيم که در اين ديدار سخنان و نکات بسيار ارزشمندي و راهبردي را مطرح فرموند که بايد همه به اين نکات توجه کنند.

خطيب نماز جمعه بن گفت: بعضي از افراد فقط خود و مصلحت خود را در نظر گرفته و مردم را در نظر نمي گيريند؛ لجن پراکني در جامعه، هم نوا شدن با دشمن، تهمت زدن حرام ميباشد و همچنين بلندگوي دشمن شدن نه تنها که حرام هست بلکه خيانت به نظام و انقلاب هم هست.

وي بيان داشت: هر دولتي که روي کار مي آيد نقاط قوت و ضعفي دارد و در اين 4 دهه از انقلاب اسلامي کارهاي بسيار خوب و حرکتي هاي بسيار عظيم انجام شده است و ما منکر اين حرکت ها و رشد ها نيستيم و الان شما بايد 40 سالي که انقلاب شده است را با 40 سال قبل از انقلاب مقايسه کنيد و نبايد يک طرفه به قاضي برويد و امکانات و شرايط الان را نديده بگيريد و همش از سمت تخريب جلو بيايد.

حجت السلام مير افضلي گفت: امروز مشکلات اقتصادي و معيشتي يکي از نکات بسيار مهم و جدي در اين کشور است که اگر قبل از انقلاب را ببينيم؛ مي بينيم که وضع خوب شده است و کمبود هاي وجود دارد و حالا اين معيشت در حد مردم عزيز و انقلابي ما نيست و بايد بهتر از اين شود.

وي بيان داشت: کار قوه قضاييه اين است که از روي قوانين اسلامي و به صورت عادلانه با همه مردم، مسئولين، ثروتمندان و ... برخورد کند و بايد عدالت محور قرار بگيريد و همه بايد تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران باشيم و قوه قضاييه بايد با قدرت پيش برود.

وي ضمن تشکر از مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: از مجلس شوراي اسلامي جاي تشکر دارد که اجازه ندادند قيمت حامل هاي سوختي افزايش يابد چون به تبعه آن تمامي اجناس قيمت هاي چند برابري پيدا کرده و مشکلات فراواني براي مردم پيش مي آورد.

خطيب نماز جمعه بن گفت: نبايد سياه نمايي شود و بايد کارهاي خوبي که انجام شده است در نظر بگيريم اعتراضات مردمي در کشور به خاطر معيشت و بيکاری است و حرفشان را ميگويند اما اين دشمنان اين انقلاب هستند که اين اعتراضات را عليه نظام نمايش داده و ميگويند مردم از اين نظام خسته شده اند خير اينطور نيست.

دشمن هميشه در حال تلاش است تا فتنه به پا کند

حجت السلام مير افضلي ادامه داد: اعتراض هاي مردمي در برخورد با موسسه ها و شرکت هاي کذايي مي باشد که بدون اينکه مشخص شوند از کجا مي آورند سود هاي 50 درصد پرداخت ميکنند و بعد مردم هم به اين ها اعتماد مي کنند پولهايشان را ميدهند و بعد از چند مدت صاحبان شرکت و موسسه ناپديد مي شوند و اين شرکت و موسسه ها برشکست شده و پول هاي مردم از بين مي رود.

وي با بيان اينکه حادثه و حرکت ماندگار و عظيمي 9دي را شما مردم به وجود آورديد گفت: در 9 دي ماه با حضور به موقعه و لبيک به فرمايشان رهبري توانستيد جلوي اين فتنه را بگيريد اما آگاه و آماده باشيد که دشمنان هميشه در حال تلاش هستند تا فتنه به پا کنند و بايد هميشه آماده باشيم.

بايد جلوي ولنگاري هاي فرهنگي را بگيريم

وي ادامه داد: فتنه سال 88 اگر فقط اعتراضات مردمي بود و فقط مردم دخيل بودند اين همه طولاني و هزينه براي کشور تحميل نميکرد بلکه ورود دشمنان اين انقلاب به اين موضوع باعث شد که اين همه هزينه به کشور تحميل بشود.

حجت السلام مير افضلي ادامه داد: امام خميني(ره) فرموند که ملاک حال افراد ميباشد نه گذشته شان، حتي در لحظه هاي آخر هم نميتوانيم بگويم شخص چگونه خواهد بود وقتي انحرافات و گناه به دل افراد راه پيدا ميکند و دل انسان را زنگار ميگيريد اين آغاز گر فتنه در دلها مي باشد و فتنه از اين جا آغازميشود.

وي در پايان افزود: بايد مردم آگاه باشند و جلوي خيلي از اين ولنگاري هاي فرهنگي را بگيرند اينکه نمي شود دم از آزادي بزنند و  هر کاري که بخواهند انجام دهند و بگويند که چرا به ما آزادي نميدهيد نه اينگونه نيست همين استفاده از اينترنت و شبکه هاي مجازي بدون حفاظت و مراقب بسيار خطرناک است و انسان را به نابودي ميکشاند.



انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۱:۱۴

20 Feb 2020