۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲
کد مطلب : ۱۴۷۳۷
رئیس شورای شهرستان کوهرنگ:

ناتوانی مسئولین در برقراری ارتباط و تعامل با مردم دلیل اصلی عدم خدمت رسانی است

رئیس شورای شهرستان کوهرنگ گفت: دلیل اصلی عدم خدمت رسانی صحیح و ناکافی مسئولین به مردم شهرستان کوهرنگ ناتوانی ایشان در برقراری ارتباط و تعامل سازنده با مردم طی ده سال گذشته بوده است.
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر،فریبرز غیبی در دیدار با اهالی روستای گردشگری دیمه وجود این روستا را در شهرستان کوهرنگ مایه افتخار دانست و افزود: دیمه چشم و چراغ شهرستان کوهرنگ است.

غیبی افزود: همانطور که همه ی ما با چشم می بینیم و با رعایت آداب و رسوم در جامعه دیده می شویم و به چشم بیش از بقیه اعضای بدن اهمیت می دهیم،باید از دیمه مثل چشم محافظت کرد و آداب و رسوم مهمان نوازی را در روستای دیمه پیش از پیش رعایت کنیم تا شهرستان ما بهتر دیده شود.

اصلاح سبک ساخت و ساز،راه اندازی نمایشگاه های صنایع دستی و گردشگری،خدمات رسانی مطلوب به گردشگران،اتحاد و همبستگی قومی و حمایت از شوراها و احترام به مصوبات ایشان،استقبال محترمانه و شایسته از گردشگران و سرمایه گذاران،استفاده از نظرات معتمدین و صاحب نظران در پیشبرد اهداف اقتصادی و فرهنگی روستا و رعایت قانون از برجسته ترین پیشنهادات غیبی به اهالی روستای دیمه بود.

رئیس شورای شهرستان در مورد بهینه سازی مصرفگفت: بهره وری و بهینه سازی مصرف یعنی اینکه ما از نعمت های الهی به نحو شایسته و معقولانه استفاده کنیم .

غیبی در ادامه گفت: امسال که به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته است بهتر است با مدیریت جهادی و همگانی بدون در نظر گرفتن چگونگی مدیریت گذشته البته با استفاده از تجارب مفید مدیران گذشته باید با توجه به فرهنگ اهالی و توجه به روحیات گردشگران طرح های اقتصادی را حمایت کنیم.

غیبی در پایان از امام جمعه به دلیل شناخت و اقدام سریع و صحیح  و ارائه راهکارهای دلسوزانه جهت رفع مشکلات شهرستان و نقد دوستانه و دلسوزانه به مسئولین به جهت شناخت ناکافی از فرهنگ چگونه خدمت رسانی به مردم کوهرنگ تقدیر کرد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۵:۳۴

16 Jan 2020