۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۳۶۸۸۷
گفت‌وگوی جهانبین نیوز با پستچی امانتدار شهرکردی

پستچی شهرکردی 16 فقره چک و سفته سفید امضاء را به صاحبش برگرداند/ هدفم فقط رضایت الهی بود

محمد شکوهی پستچی امانتدار شهرکردی در هنگام رساندن مرسوله‌های پستی تعداد ۹ فقره چک سفید بانکی، چهار فقره چک در وجه حامل به مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال و سه فقره سفته را برای بازگرداندن به صاحبش به حراست پست استان تحویل داد.
پستچی شهرکردی 16 فقره چک و سفته سفید امضاء را به صاحبش برگرداند/ هدفم فقط رضایت الهی بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد شکوهی پستچی امانتدار شهرکردی در هنگام رساندن مرسوله‌های پستی تعداد ۹ فقره چک سفید بانکی، چهار فقره چک در وجه حامل به مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال و سه فقره سفته را برای بازگرداندن به صاحبش به حراست پست استان تحویل داد.

این پستچی امانت‌دار در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ۴۰ سال سن دارم و از ۲۰ سال پیش در کار نامه‌رسانی مشغول به کار شدم.

وی با بیان اینکه زمانی که مشغول کارم بودم چند فقره چک سفید و تعدادی در وجه حامل و سه فقره سفته در خیابان پیدا کردم اضافه کرد: بنابراین چک‌ها را برداشته و در اداره تحویل حراست دادم.



شکوهی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و مراجعه به بانک شخصی که صاحب چک‌ها بود را شناسایی و امانتی‌هایش تحویل داده شد.

این پستچی امانتدار شهرکردی بیان داشت: تا به حال برگه چک پیدا نکرده بودم اما ما نامه‌رسان‌ها چون محل کارمان در کوچه و خیابان است معمولا با این موارد زیاد برخورد می‌کنیم و من پیش از این هم گذرنامه، شناسنامه و... پیدا و برای پیگیری تحویل داده بودم.


شکوهی با اشاره به تقدیر اداره پست از وی تاکید کرد: وظیفه پستچی رساندن امانات مردم است و من در لحظه‌ایی که اقدام به تحویل چک‌ها کردم تنها به رضای خدا فکر می‌کردم، بنابراین هیچ توقعی برای تقدیر از سوی اداره نداشتم اما اداره لطف کرده و برای تحویل چک‌ها از من تقدیر کردند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۸:۱۸

27 Dec 2019