۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۱۹۸۷۷
نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم استان:

تمامی ابعاد حماسه ۹ دی باید مرد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم با بیان اینکه حماسه عظیم و مردمی ۹ دی باید از زوایایی مختلف مورد بررسی تحلیل گران قرار گیرد، گفت: تمامی ابعاد حماسه ۹ دی باید مورد توجه قرار گیرد.
تمامی ابعاد حماسه ۹ دی باید مرد توجه قرار گیرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، حجت الاسلام و المسلمین  کریم سرافراز در همایش طلایه داران بصیرت در شهرستان سامان با بیان اینکه حماسه ارزشمند و مردمی ۹ دی ما بدون عنایت الهی نمی توانست خلق شود و این حماسه با حمایت خداوند و حضور چند میلیونی مردم تجلی یافت، اظهار کرد: مردم با حضور خود جوش در ۹ دی ماه باعث خلق این حماسه شدند و روز ۹ دی ۸۸ در تاریخ این ملت ماند و یک روز متمایز در بین روز های تاریخ این ملت شد.

سر افراز با بیان اینکه هر انچه به این واقعه مهم نگاه می شود دست قدرت الهی، روح ولایت و روح حسین بن علی (ع) دیده می شود، بیان داشت: خدواند در قرآن کریم می فرماید زمانی که دشمنان خداد می خواهند دین خدا را بر اندازی کنند اراده الهی فراتر از این اراده هاست و دست خدا بالای دست دشمنان و بدخواهان است و در ۹ دی ماه عنایت الهی یکی از ابعاد مهم در حماسه ۹ دی سال ۸۸ در کشور بوده است.

وی با اشاره بر اینکه در شرایط فتنه کار و راهنمایی خیلی سخت و دشوار است، اذعان داشت: خداوند همیشه حجت را بر تمام بندگان تمام کرده و برای راهنمای افراد و جلوگیری از گمراهی دلیل و راهنما می فرستد.

سر افراز با تاکید بر اینکه فتنه های از زمان صدر اسلام تا کنون وجود داشته و باید افراد خاص هدایت مردم را در این مواقه عهده دار باشند، تصریح کرد: در جنگ صفین کسانی که در مقابل امیرالمومنین قرار گرفته بودن از کسانی بودن نماز شب و قرآن خواندن غافل نبودند اما در مقابل امیر المومنین به جنگ پرداخته بودند و همین موارد موجب متزلزل شدن افراد حضرت علی می شدند و در این میان افراد خاص و خالص باید روشنگری می کردند و سربازان و یاران را هدایت می کردند.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی پرچم این فتنه را مدیریت می کردند بیان داشت: کسانی که به عنوان گروه چپی بودن بازیگران کشور های استکبار ستیز در این فتنه بودند.

سر افراز با اشاره بر اینکه ۹ دی ماه پیروزی و فتح دیگری بود که به مدد الهی و تدابیر رهبری و بصیرت مردم در تاریخ این نظام رخ داد، بیان داشت: در حماسه ۹ دی بصیرتی مبنی بر ولایت مداری ، امام شناسی و رهرو ولایت بودن وجود داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم با بیان اینکه در حماسه ۹ دی ماه خواص بی بصیرت در دوران فتنه دچار آفت شدند ، اذعان داشت: این افراد در دوران انقلاب و جنگ با رهبر بودند ولی در زمان فتنه دچار آفت شدند و موجب آسیب به نظام و انقلاب شدند.

حجت الاسلام  کریم سر افراز با اشاره بر اینکه در فتنه سال ۸۸ مردم د ر سراسر کشور ثابت کرد که مردمی بصیر و ولایت مداری هستند و از فرمان بردار رهبر در جامعه هستند، عنوان کرد: اگر مردم به موقع وارد عمل نمی شد مشخص نبود که چه اتفاقی بعدها در کشور خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه از ویژیگی های ۹ دی ماه تحکیم ارکان و هویت انقلاب اسلامی، حضور و مشارکت مردم ، پیوند امت و رهبری بوده است، تصریح کرد: مردم با خلق حماسه ۹ دی بزرگترین تهدید دشمن علیه انقلاب اسلامی را خنثی کردند و موجب شدند که امید دشمن به یاس تبدیل شود.

سر افراز عنوان کرد: ۹ دی تجلی روحیه عاشورایی و حسینی مردم ، غیرت دینی و لبیک گویی به ندای رهبر بود و مردم با حضور خود جوش پای علی زمان ، آرمان نظام و شهدا ایستادند.

وی با بیان اینکه پیام حماسه بزرگ ۹ دی به دشمنان پیروزی مردم بر نظام سلطه و استکبار ستیزان، محکم بودن پیوند امت با ولایت و رهبری است، خاطر نشان کرد: اقتدار و صلابت در گرو وحدت ملی حول محور ولایت مداری و تکیه بر توان بومی و دانشمندان و استعدادهای داخلی است.

انتهای پیام1020ج /601س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۴:۱۱

27 Dec 2019