۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۳۵۵۲۷
فرمانده سپاه بروجن خبر داد

جهاد و خدمت خواهران بسيجي در 8 روستاي بخش بلداجي

فرمانده سپاه بروجن از اردوي جهادي هفت روزه خواهران بسيجي بخش بلداجي در هشت روستاي اين شهرستان خبر داد.
جهاد و خدمت خواهران بسيجي در 8 روستاي بخش بلداجي
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني در گفتگو با کلار، اظهار داشت: اردوي جهادي خواهران حوزه حضرت زينب (س) بلداجي به مدت هفت روز در روستاهاي بخش بلداجي برگزار شد.

وي خاطرنشان کرد: ۲۰ نفر از خواهران شهر بلداجي به مدت هفت روز در هشت روستاي اين بخش در کلاس هاي اقتصاد مقاومتي، فني و حرفه اي، مشاغل خانگي، بهداشت و امداد، سبک زندگي، تربيت بدني، قرآن و اعتقادات فعاليت کردند.

کيهاني با بيان اين که از فرصت و ظرفيت اردوهاي جهادي مي توان براي محروميت‌زدايي جامعه در مقابل هجمه‌هاي دشمنان استفاده کرد، گفت: اردوهاي جهادي با هدف نهادينه کردن فرهنگ بسيجي، ترويج مردم ياري و مردم داري و محروميت‌زدايي در مناطق محروم به اجرا درمي‌آيد.

وي با اشاره به اين که روحيه جهادي بر آمده از متن دين بوده و هدف از روحيه جهادي تلاش براي رفع محروميت است، گفت: کار جهادي در مناطق محروم طراوت در روحيه مردم را جاري و ساري کرده و روح اميد و نشاط و شادابي را تقويت مي کند.

کيهاني ضمن تاکيد بر الگوسازي فرهنگ فعاليت‌هاي جهادي براي برون‌رفت از محروميت‌ها و نارسايي‌ها، ادامه داد: اردوهاي جهادي به عنوان يک برنامه منسجم مي تواند تاثيرات بسيار مثبتي در سازندگي جوانان و آباداني کشور داشته باشد.

فرمانده سپاه بروجن خدمت رساني، محک و درک توانايي‌هاي فردي را از جمله اهداف اردوهاي جهادي عنوان کرد و گفت: محروميت زدايي و توجه به سياست هاي اقتصاد مقاومتي از اهداف اصلي اردوهاي جهادي به شمار مي رود.

کيهاني اضافه کرد: ضرورت دارد همگان به‌ ويژه جوانان با تأسي از فرهنگ عظيم عاشورايي در جهت کمک‌رساني، مردم ياري و امداد رساني بيش‌ از پيش همت گمارند.

انتهاي پيام1026ج / ۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۲:۴۸

7 Jan 2020