۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۳۳۵۴۷
امیر اسماعیلی مطرح کرد؛

اس ۳۰۰ سامانه ای مهلک برای دشمن/ تست باور ۳۷۳ در آینده ای نزدیک

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه «اس ۳۰۰» سامانه ای مهلک برای دشمن است، گفت: باور ۳۷۳ در آینده ای نزدیک تست می شود.
اس ۳۰۰ سامانه ای مهلک برای دشمن/ تست باور ۳۷۳ در آینده ای نزدیک
به گزارش جهانبین نیوز؛ امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در حاشیه تست سامانه اس ۳۰۰ با تاکید بر اینکه جواب رجز خوانی های دشمن را در میدان خواهیم داد، گفت: وقتی موشکی بتواند جسم کوچکی در آسمان آن هم ده ها هزارپایی زمین را رصد، رهگیری و منهدم کند ببینید با اسکادران دشمن چه خواهد کرد.

اسماعیلی با تاکید براینکه سامانه «اس ۳۰۰» حق ایران بود و این حق را گرفتیم افزود: «اس ۳۰۰» از امروز در کنار سامانه های قدرتمند ایرانی مانند «مرصاد و تلاش» قرار گرفت تا آسمان ولایت لحظه به لحظه امن تر و مقدرتر شود.

وی گفت: از آنجا که احتمال دارد مشخصات این سامانه پدافندی دست کشورهای دیگر نیز بیفتد گفت: متخصصان ایرانی این سامانه را بر اساس تهدیدها و نقشه های عملیاتی آزمایش کردند و هیچکس دیگری به چگونگی عملیاتی شدن این سامانه دسترسی نخواهد داشت.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا به تحرک پذیری بالای این سامانه اشاره کرد و افزود: «اس ۳۰۰» سامانه ای مهلک برای دشمن است چرا که حتی ریز پرنده ها، موشک های بالستیک و موشک های کروز نیز نمی توانند از دست این سامانه فرار کنند.

امیر اسماعیلی با تاکید بر اینکه هم اکنون ایران «اس ۳۰۰» های زیادی دارد گفت: خبر مهم تر طراحی و ساخت اس ۳۰۰ کاملا ایرانی با نام «باور ۳۷۳ » است که در آینده ای نزدیک تست آن را مردم عزیز ایران مشاهده خواهند کرد.

وی افزود: «اس ۳۰۰» ایرانی کاملا بومی و فناوری آن چند گام جلوتر از «اس ۳۰۰» روسی است.

در پایان تست و آزمایش سامانه «اس ۳۰۰» و عملیاتی شدن آن، رژه سامانه های مختلف پدافندی جمهوری اسلامی ایران از جمله «اس ۲۰۰»، تلاش، مرصاد و دهها سامانه پدافندی دیگر جلوه ویژه ای به رزمایش پدافندی دماوند داد.

منبع: مهر

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۶:۲۷

27 Dec 2019