۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۱۱۵۸۷

اعطای 167 مورد تسهیلات اشتغال زایی به مدد جویان بروجنی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بروجن گفت:167 مورد تسهیلات اشتغال زایی به خانواده های تحت پوشش این نهاد در 9 ماهه سال جاری اعطا شد.
اعطای 167 مورد تسهیلات اشتغال زایی به مدد جویان بروجنی
به گزارش جهان بین به نقل از کلار، علیار کیانی اظهار داشت:اجرای طرح های خود اشتغالی و ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای خانواده های نیازمند با اتخاذ سیاست های موثر و کار آمد در راس اهداف و برنامه های کمیته امداد قرار دارد.

وی افزود:ارمغان این طرح ها تامین عزت و کرامت خانواده ها ورسیدن به استقلال اقتصادی است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بروجن تصریح کرد:یکی از اقدامات این نهاد پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مدد جویان برای ایجاد اشتغال مستمر پایدار است که این تسهیلات بیشتر در زمینه های خود اشتغالی و توان افزایی است.

کیانی بر ضرورت توانمند سازی مدد جویان تاکید کرد وگفت:خدماتی که به افراد تحت پوشش این نهاد داده می شود باید در راستای توانمند سازی خانواده ها باشد.

وی خاطر نشان کرد:در ۹ ماهه سال جاری اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۳۵ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی در قالب وامهای اشتغال،مشاغل خانگی وکارانگیزی به مدد جویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

به گفته کیانی ۳۰۰ مورد از تسهیلات اشتغال زایی این نهاد تکمیل شده و در بانک های شهرستان بروجن در نوبت دریافت تسهیلات می باشد.
 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۰:۴۵

28 Dec 2019