۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۲۴۵۴۷
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

صدا و سیما در جهت خواسته‌ها و مطالبات رهبری حرکت کند

نماینده ولی‌فقیه در استان ورود شجاعانه صدا و سیما به بحث مذاکرات هسته‌ای و پخش نشست‌های بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی را سبب روشن شدن افکار عمومی دانست.
صدا و سیما در جهت خواسته‌ها و مطالبات رهبری حرکت کند
به گزارش جهانبین نیوز نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در نشست مشترک ائمه جمعه این استان با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای استان ورود شجاعانه صدا و سیما به بحث مذاکرات هسته‌ای و پخش نشست‌های بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی را سبب روشن شدن افکار عمومی دانست و تصریح کرد: با توجه به پیچیده بودن فعالیت‌ها و ظرافت کار، تا به امروز صدا و سیما توانسته خوب جمع بندی کند و این جای تشکر و قدردانی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، به محدودیت‌های صدا و سیما در استان‌ها اشاره کردو گفت: از آن جایی که باید صدا و سیمای استان ها برنامه‌های خود را با مرکز هماهنگ کنند و طبق قوانین مرکز پیش روند؛ بنابراین در بسیاری از موارد با محدودیت‌هایی مواجه هستند که ما نیز شرایط آن‌ها را درک می‌کنیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به جایگاه حساس صدا و سیما تصریح کرد: از آن جایی که صدا و سیما رسانه ملی است، طبیعتاً هم باید صدای نظام را برساند و هم سیمای نظام را به تصویر بکشد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به چالش‌های پیش روی صدا و سیما و انتظارات بالای گروه‌ها و جناح‌های سیاسی از این سازمان اشاره کرد و افزود: از آن جایی که بسیاری از انتظارات بی‌جا و نشدنی است و نمی‌توان همه را راضی نگه داشت، معمولا برخی‌ها از عملکرد صدا و سیما ناراضی می‌شوند و دست به انتقاد می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش پررنگ صدا و سیما در بحث مذاکرات هسته‌ای اظهارکرد: از آن جایی که کار بسیار پیچیده شده است و نتیجه مذاکرات مشخص نیست؛ بنابراین گرفتن تصمیم برای پخش و یا عدم پخش و نحوه موضع گیری‌ها در این مسأله بسیار سخت است که به لطف الهی تا به امروز، صدا و سیما در زمینه هسته‌ای نمره قبولی گرفته است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان ورود شجاعانه صدا و سیما به بحث مذاکرات هسته‌ای و پخش نشست‌های بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی را سبب روشن شدن افکار عمومی دانست و تصریح کرد: با توجه به پیچیده بودن فعالیت‌ها و ظرافت کار، تا به امروز صدا و سیما توانسته خوب جمع بندی کند و این جای تشکر و قدردانی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به در پیش بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز برای نظام اشاره کرد و گفت: در این میان نیز صدا و سیما نقش پررنگ و مؤثری را ایفا می‌کند که باید با همه توان به میدان عمل بیاید و در جهت خواسته‌ها و مطالبات رهبری حرکت کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، بیان مشکلات در حوزه صدا و سیما از سوی ائمه جمعه را مطالبات و دغدغه مردم بیان و تصریح کرد: بسیاری از خواسته‌ها و انتظاراتی که ائمه جمعه از صدا و سیما دارند، دغدغه‌های مردم است که باید پیگیری شود.

نکونام همچنین برگزاری کنگره ملی شهدای این استان در نیمه مهرماه جاری یادآورشد و گفت: به یقین این رویداد بزرگ فرهنگی که برای نخستین بار در استان شکل می‌گیرد، نقش بسزایی در نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به نقش بسیار مهم صدا و سیما در اطلاع رسانی این امر مهم اشاره کرد و اظهار کرد: به یقین یکی از بازوان توانای کنگره ملی شهدا، صدا و سیما خواهد بود که باید با همه توان به میدان عمل بیاید.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۱:۵۴

14 Feb 2020