۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۲۹۵۹۷
مسئولين کمي دقت بيشتر داشته باشند

مردم لردگان از بوي تعفن آب‌هاي رها شده در کوچه‌ها رنج مي‌برند+عکس

سرریز چاه‌های فاضلاب و آب بعضی از خانه‌های شهری لردگان در کوچه و پس‌کوچه‌های شهر، نگرانی و تهدید سلامت شهروندان را به همراه داشته است و بروز هرگونه بیماری ناشی از طغیان آب‌های متعفن نگرانی از تامین نشدن سلامت نیز تشدید کرده است.
مردم لردگان از بوي تعفن آب‌هاي رها شده در کوچه‌ها رنج مي‌برند+عکس
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ سرريز چاه‌هاي فاضلاب و آب بعضي از خانه‌هاي شهري لردگان در کوچه و پس‌کوچه‌هاي شهر، نگراني و تهديد سلامت شهروندان را به‌همراه داشته است و بروز هرگونه بيماري ناشي از طغيان آب‌هاي متعفن نگراني از تامين نشدن سلامت نيز تشديد کرده است.

حال با اين اوصاف گويا معضل فاضلاب شهرستان لردگان حل‌شدني نيست. عدم تکميل طرح فاضلاب موضوعي است که شهروندان مي‌بايست در طول سال با مشکلات عديده‌اي که فاضلاب بوجود مي‌آورد، دست و پنجه نرم کنند.

يکي از اهالي منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان گفت: درحال حاضر که فصل تابستان است و  بارندگي نيست، مشاهده مي‌کنيد که متاسفانه در بعضي از خانه‌ها آب حمام و حيات خود را در کوچه و خيابان رها کردند و بوي تعفن آب‌ها ما را کلافه کرده و مسئولين بهداشت هيچ نظارت و اقدامي  ندارند.
 

تصاويري که در زير مشاهده مي‌کنيد خود گوياي اين معضل آزاردهنده است که مي‌تواند براي اهالي مردم لردگان خطرساز باشد. و رفته رفته اين معضل مي‌تواند موجب شيوع انواع بيماري‌ها شود که اگر رسيدگي نشود مي‌تواند خطرات جبران‌ناپذيري را در پي داشته باشد.
 

يکي از اهالي همسايه شبکه بهداشت مي‌گويد: «خانه ما در نزديکي شبکه بهداشت شهرستان است و کانال‌هاي فاضلاب جلوي اين شبکه بوي تعفن فاضلاب مي‌دهد و براي ما بسيار آزاردهنده است.
 
بديهي‌ترين حق يک شهروند داشتن فضاي امن، سالم و مناسب است که اين حق با مشکلات فاضلاب‌هاي روان و بوي نامطبوع آن، از مردم  لردگان سلب شده و آنها را از داشتن کمترين‌ها محروم کرده است.
 
يکي از فرهنگيان اين شهر گفت: کافيست در کوچه‌ها و برخي خيابان‌هاي شهر لردگان قدمي بزنيد، با انبوهي از زباله‌ها در جداول و بعضاً جلوي درب خانه‌ها مواجه خواهيد شد که همگي نشان از ضعف مسئولين بهداشت و خدمات شهري لردگان است که اين روزها  وظيفه اصلي خود را فراموش کرده‌اند و چنان درگير مسائل حاشيه‌اي شده‌اند که به راحتي مي‌توان عدم توجه مسئولين بهداشت و خدمات شهري لردگان را به اين شهر زخم خورده متوجه شد.

 
 
دانشجوي لردگاني در گفت‌وگو با سلام لردگان بیان داشت:  آن وعده و وعيدهايي که در زمان تبليغات انتخابات شوراها داده‌ايد کي عملي خواهند شد.

اميدواريم مسئولين شهري و علي‌الخصوص شبکه بهداشت، شهرداري و کارمندان زحمت‌کش اين نهاد شهري اولويت را مردم قرار داده و بدور از حواشي ايجاد شده در جهت آبادي و ساختن شهري آبادتر تلاش نمايند.
 


 
انتهاي پيام1026ج /630 ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۴:۲۰

9 Jan 2020