۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۱۹۰۵۷
در هفته بسيج:

جام فوتسال رهروان ولایت در سامان برگزار می شود

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سامان گفت: نشست بصيرتي با موضوع دجال واره، ميثاق بسيج با عاشوراي حسيني، انتشار نرم افزار فقه تجارت، روزي حلال و فرمايشات رهبري و برگزاري جام فوتسال با نام رهروان ولايت از برنامه های محوری هفته بسیج در شهرستان سامان است.
جام فوتسال رهروان ولایت در سامان برگزار می شود
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما ، سرهنگ حاتم رياحي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سامان ضمن اشاره به حماسه بزرگ عاشورا بيان داشت: ما پاسداران و بسيجيان در اين لباس با اقتدا به حضرت زينب (س) و امام سجاد(ع)از خداوند منان مي خواهيم با رسالت خود بتوانیم پيام شهدا را به نسل آينده برسانيم.

وي اظهار داشت: به فرمان الهي ،حضرت امام خميني (ره) شجره طيبه بسيج پايه گذاري و در اين سال ها به درخت تنومندي تبديل شده است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سامان با تأکيد بر اين که بسيج پشتيبان ولايت مطلقه فقيه است و هر آنچه دارد از منويات مقام معظم رهبري است، به سخن رهبر معظم انقلاب در خصوص بسيج اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب مي فرمايند بسيج جمع فداکاري از مردمند براي مردم.

حاتم رياحي با اشاره به شعار محوري سي و پنجمين سالگرد گراميداشت هفته بسيج با عنوان « بسيج مظهر عزم ملي و مديريت جهادي » تصريح کرد: با برگزاري جلسات متعدد و تشکيل ستادهاي مختلف هفته بسيج در سطح شهرستان و در سطح ناحيه مقاومت بسيج سامان بالغ بر ۵۰عنوان برنامه از پايگاه ها و حوزه هاي مقاومت به ستاد بزرگداشت هفته بسيج در سطح شهرستان ارسال شد و پس از جمع بندي، برنامه ريزي اجراي برنامه ها صورت گرفت.


فرمانده ناحیه مقاومت سامان برگزاري ميقات صالحين در روز جمعه در مصلاي نماز جمعه سامان، نشست عاشقان ولايت، برگزاري مسابقات ورزشي، غبار روبي و عطر افشاني قبور شهدا، برپايي نمايشگاه توليدات خانگي، ديدار از خانواده شهدا و ايثارگران را از برنامه‌های هفته بسیج در سامان برشمرد.

ریاحی نشست بصيرتي با موضوع دجال واره، ميثاق بسيج با عاشوراي حسيني، انتشار نرم افزار فقه تجارت، روزي حلال و فرمايشات رهبري و برگزاري جام فوتسال با نام رهروان ولايت را از برنامه های محوری این هفته در شهرستان سامان دانست.

انتهای پیام/ذ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۱:۴۵

14 Feb 2020