۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۲۷۰۶۷
خطيب نماز جمعه بروجن؛

در دوران پسابرجام اشتغال و توليد داخلي را به خطر نيندازيم

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با تأکيد بر اينکه تعامل با دنيا بايد بر مبناي واردات تکنولوژي، علم، مواد اوليه و مواد خام باشد، افزود: اکنون که در شرايط پسابرجام دروازه هاي اقتصادي به روي کشور گشوده شده، با واردات بي رويۀ محصول و توسعۀ بازار کالاهاي خارجي در کشور، اشتغال و توليد داخلي را به خطر نيندازيم.
در دوران پسابرجام اشتغال و توليد داخلي را به خطر نيندازيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به سي و هشتمين بهار شکوهمند پيروزي انقلاب اسلامي ايران، هدف از انقلاب را ايجاد يک انقلاب ديني و معنوي بر پايۀ ارزش‌هاي اسلامي و برمبناي رشد عقلانيت در جامعه عنوان کرد که احياگر (کلمه الله) باشد.

سعادت‌فر افزود: آنچه که اين روزها پيروزي انقلاب اسلامي ما را تهديد مي‌کند، سعي دشمنان نظام و انقلاب در مشغول کردن مردم به دنيا از طريق ترويج اعتياد، مصرف‌گرايي و فساد و فحشا از طريق شبکه‌هاي ماهواره‌اي و اجتماعي است.

وي با بيان اينکه در زمان پيروزي انقلاب اسلامي ايران مردم به صراحت به ارزش‌هاي انقلابي تأکيد داشتند، خاطرنشان کرد: مراقب باشيم به بهانۀ تکنولوژي و پيشرفت، دين‌مان دچار اشکال نشود.

خطيب نمازجمعۀ شهر بروجن در بخش ديگري از خطبه‌ها با تأکيد بر اينکه تعامل با دنيا بايد بر مبناي واردات تکنولوژي، علم، مواد اوليه و مواد خام باشد، افزود: اکنون که در شرايط پسابرجام دروازه‌هاي اقتصادي به روي کشور گشوده شده، با واردات بي‌رويۀ محصول و توسعۀ بازار کالاهاي خارجي در کشور، اشتغال و توليد داخلي را به خطر نيندازيم.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر با بيان اينکه تحريم‌ها تنها ۳۰ درصد بر رکود توليد و اقتصاد کشور تأثير گذاشته بود، افزود: مسئولين به بهانۀ برجام و رفع تحريم‌ها کشور را معطل نکنند و با اصلاح نظام مالياتي و بانکي، براي رشد اقتصادي و توسعۀ توليد و اشتغال در کشور چاره‌انديشي کنند.

وي گفت: آنهايي که به بهانۀ برجام در حال بزک کردن چهرۀ آمريکا و محبوب جلوه دادن آن در ميان مردم هستند، بدانند که شيرين‌ترين و عقلاني‌ترين شعار در بين همۀ آزادي‌خواهان، بيزاري جستن از استکبار جهاني و در رأس آن آمريکاي جنايتکار است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۴:۵۵

27 Dec 2019