۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۳۳۴۵۷
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی:

محاکمه شیخ عیسی قاسم به خواسته آل سعود و انگلیس انجام می‌شود/ شیشه عمر آل خلیفه به زودی می‌شکند

کریمی قدوسی گفت: چنانچه رژیم بحرین دست به امحاکمه شیخ عیسی قاسم بزند، کمتر از یک ماه شیشه عمر آل خلیفه شکسته می‌شود و شاهد سرنگونی این رژیم خواهیم بود.
محاکمه شیخ عیسی قاسم به خواسته آل سعود و انگلیس انجام می‌شود/ شیشه عمر آل خلیفه به زودی می‌شکند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد کریمی قدوسی در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر اسلامی نهضت مردم بحرین، خط قرمز انقلاب در بحرین است و برخورد با ایشان برخورد با علمای تراز اول جهان اسلام و همه مسلمانان است.

وی گفت: چنانچه رژیم بحرین دست به این کار بزند؛ کمتر از یک ماه شیشه عمر آل خلیفه شکسته می‌شود و شاهد سرنگونی این رژیم خواهیم بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت بحرین مطمئن باشند تنها نخواهند بود، افزود: ملت بحرین در پشت سرخود حمایت جدی و قاطع مردم ایران و عراق را دارند.

کریمی قدوسی یادآور شد: محاکمه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم به خواسته آل سعود و دولت خبیث انگلیس صورت می‌گیرد همه‌چیز در بحرین آماده یک حرکت و خیزش سرنوشت‌ساز مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: آنان به حمایت سرنوشت‌ساز ملت ایران امیدوار باشند و سریع و راست‌قامت مسیر انتفاضه و جهاد را ادامه دهند که پیروزی بسیار نزدیک است و انشا الله دوره فرج مردم بحرین به‌زودی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۰:۲۲

19 Feb 2020