۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۳۱۴۷۷
يادداشت/

13 آبان امسال بدعهدي هاي آمريکا را محکوم خواهيم کرد

13 آبان فرياد بد عهدي هاي آمريکا، سنگ اندازي و عمل نکردن به تعهداتش در بام ايران طنين انداز خواهد شد تا نشان دهد نگراني ها و تاکيدات دلسوزان نظام بر خباثت هاي آمريکا بي جهت نبود و بار ديگر بر همگان ثابت شد.
13 آبان امسال بدعهدي هاي آمريکا را محکوم خواهيم کرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کلار، روز ۱۳ آبان، يادآور حوادث مهمي است که در شکل گيري انقلاب اسلامي و بيرون راندن مظهر استکبار يعني آمريکا از ايران نقش اساسي داشتند. در روز ۱۳ آبان ۱۳۴۳، مأموران رژيم شاه، حضرت امام خميني (ره) را در قم دستگير و به دستور آمريکا، به ترکيه تبعيد کردند. در این روز دانش آموزان تهراني در اعتراض به دخالت هاي آمريکا در ايران، راه پيمايي کردند، ولي دژخيمان رژيم شاه، به آنان حمله کرد و آنان را به خاک و خون کشيد. در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸، دانشجويان مسلمان پيرو خط امام، لانه جاسوسي آمريکا را در تهران تسخير کردند و جاسوسان آمريکايي را به گروگان گرفتند. بدين ترتيب، مبارزه ضدآمريکايي مردم ايران، ابعاد جديدتري پيدا کرد. بنابراين، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، اين روز را به روز «ملّي مبارزه با استکبار» نام گذاري کردند.

بي گمان، دانش آموزانِ آگاه و رشيد ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشي فعّال و فراموش ناشدني ايفا کرده اند. در ۱۳  آبان ۱۳۵۷، به مردم مسلمان ايران، شور و شعور و عشقي دوباره بخشيدند. آنان از آينه احساس و شعور مردم انقلابي، غبار بر گرفتند و هويت مسلماني، خوداتکايي و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند. اين نوجوانان دانش دوست بودند که با شعارهاي توفنده و مشت هاي گره خورده، پايه هاي حکومت مزدور پهلوي را سست کردند و لرزه بر اندام زمام داران کاخ سفيد انداختند. آنها با قيام خويش، به مستضعفان آموختند که براي به دست آوردن حقوق از دست رفته ي خود، بايد با ستم گران جهاني بستيزند. اکنون، آن رشادت ها و حماسه آفريني ها، ايجاب مي کند که قشر دانش آموز ما، در مبارزه با استکبار، سهم مهمي بر عهده گيرند و هم چون گذشته از پيش گامان اين قيام ملّي باشند.

اينک در ۱۳ آبان امسال مردم ولايتمدار و استکبارستيز بروجن همزمان با سراسر کشور با صداي بلندتر و قوي تر شعار مرگ بر آمريکا سر خواهند داد و به تمام کشورهاي اسلامي و جهان نشان خواهند داد که مشت هاي گره کرده خود را قوي تر از گذشته بر دهان استکبار مي کوبند تا همچنان استکبار ستيزي آنان چشم جهانيان را به خود خيره سازد.

امروز که خباثت و بدعهدي هاي آمريکا همچون گذشته بار ديگر بر ملت ايران آشکار شد فرياد خواهند کشيد آمريکا قابل اعتماد نيست؛ مردم بروجن از کساني که عليرغم دشمني عيني غرب با ايران سعي در برقراري رابطه با آمريکا دارند خواهند پرسيد بزک کردن چهره کشوري مانند آمريکا که سياست هاي خصمانه و سلطه گرانه اش بارها به ملت ايران ثابت شده است چه نتيجه اي جز نفوذ به دنبال دارد.

مردم ايران هنوز جنايت هاي آمريکا و سالروز تسخير لانه جاسوسي و به خاک و خون کشيدن دانش آموزان را فراموش نکرده اند که اتحاديه اروپا پيشنهاد تاسيس لانه فساد در تهران را بدهد.

۱۳ آبان فرياد بد عهدي هاي آمريکا، سنگ اندازي و عمل نکردن به تعهداتش در بام ايران طنين انداز خواهد شد تا نشان دهد نگراني ها و تاکيدات دلسوزان نظام بر خباثت هاي آمريکا بي جهت نبود و بار ديگر بر همگان ثابت شد.

همه مي دانيم که آمريکايي ها چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن جنايات بي شماري عليه مردم ايران روا داشته که امروز تبديل به زخم هاي بسيار عميق شده است.

همين زخم هاي عميق مردم ايران که از تجاوزات و جنايات آمريکايي ها نشات مي گيرد باعث مي شود تا شعار "مرگ بر آمريکا" براي هميشه تاريخ فرياد کشيده شود.

مردم بروجن بيدارتر و هوشيارتر از گذشته با سر دادن شعار مرگ بر آمريکا در صحنه راهپمايي ۱۳ آبان امسال حماسه اي ديگر را رقم خواهند زد و بد عهدي ها و جنايت هاي بي شمار اين کشور را بار ديگر محکوم خواهند کرد.

مردم بروجن خواهند گفت تاريخ مصرف شعار مرگ بر آمريکا هيچ زماني تمام نخواهد شد و اين شعار به مثابه آيه "اعوذ بالله من شيطان الرجيم" است.

یادداشت: محسن ربیعی

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۴:۴۱

20 Jan 2020