۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۱۵۹۰۷
مدیرعامل شرکت لبنیات پاک پی:

گرانی لبنیات سرانه مصرف لبنیات را تا ۳۵ درصد کاهش داده است

حذف یارانه شیر موجب افزایش قیمت لبنیات شده است و متاسفانه در چند سال اخیر قیمت لبنیات چهار برابر شده و این گرانی، مصرف لبنیات را تا ۳۵ درصد کاهش داده است.
گرانی لبنیات سرانه مصرف لبنیات را تا ۳۵ درصد کاهش داده است
به گزارش جهانبین نیوز، مجید بابلیان، مديرعامل و عضو هيئت مديره شرکت لبنیات پاستوریزه پاک پی اظهار کرد: این شرکت از سال ۱۳۷۵ با ۳۵ نفر نیروی انسانی به عنوان اولین کارخانه شیر پاستوریزه استان راه اندازی شد و اکنون با ۲۳۵ نفر پرسنل به تولید محصولات متنوع با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب برای عرضه در بازارهاي داخلي و خارجي مي پردازد.

بابلیان افزود: سعی شده محصولات این شرکت از مرغوبترین مواد اولیه و با اجرای موازین و شرایط آزمایشگاهی و آزمایش های متعدد کنترل کیفی تهیه شود چرا که براین اعتقاد داریم که تولیدات تنها با افزایش استاندارد کیفی توان رقابت با محصولات مشابه را خواهند داشت.

بابلیان انتظار مردم و دولت را برای تلاش و اشتغال در بخش خصوصی به جا دانست و تصریح کرد: عملی شدن این توقع نیازمند فراهم شدن زمینه های لازم و بسترهای مناسب است.

مديرعامل و عضو هيئت مديره شرکت لبنیات پاستوریزه پاک پی گفت: حذف یارانه شیر موجب افزایش قیمت لبنیات شده است و متاسفانه در چند سال اخیر قیمت لبنیات چهار برابر شده و گرانی لبنیات سرانه مصرف لبنیات را تا ۳۵ درصد کاهش داده است.

بابلیان، بروکراسی اداری، مشکلات دست و پاگیر و عدم هماهنگی، عدم بازارهای مطمئن فروش و فراهم نبودن سیاست هایی که مردم را به سمت مصرف لبنیات بکشاند را از جمله مشکلات در زمینه تولید برشمرد.

وی افزود: مشکلات بسیاری برای سلامت مردم به دلیل کمبود کلسیم و عدم مصرف لبنیات به وجود می آید و سیاستگذاری کلان کشور باید به سمت تبلیغ در جهت مصرف شیر و لبنیات سالم برود.

بابلیان اظهار داشت: تولید روزانه این کارخانه ۱۲۰ تا ۱۴۰ تن محصول است و در صورت مهیا شدن همه شرایط امسال به افزایش ۴۵ درصدی تولید می‎رسیم.

انتهای پیام/
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۱:۳۸

1 Feb 2020