۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۳۸۱۳۷
طي نامه‌اي مطرح شد

ايمن نبودن راه‌هاي لردگان باعث جان باختن مردم مي‌شود

مسئول گروه جهادي شهيد مغنيه بسيج دانشجويي استان چهارمحال اعلام کرد: به خاطر ايمن نبودن جاده‌ها بخصوص در گردنه چهار طاق، نبود زيرساخت مناسب، نبود علائم راهنمايي و رانندگي مناسب و گاردريل، مردم عزيزان خود را از دست مي‌دهند.
ايمن نبودن راه‌هاي لردگان باعث جان باختن مردم مي‌شود
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز،به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ مسئول گروه جهادي شهيد مغنيه بسيج دانشجويي استان چهارمحال بختياري به مسئولين براي رسيدگي به وضعيت جاده خطرناک منطقه اوره و بارز شهرستان لردگان بالاخص گردنه چهارطاق،  نامه اي ارسال کرد.

متن نامه به شرح ذيل است:

فرماندار محترم شهرستان لردگان

سلام عليکم

با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام؛

به استحضار مي رساند با توجه به وظيفه ي مطالبه گري مشکلات مردم توسط گروه هاي جهادي دانشجويي و فعاليت گروه جهادي شهيد مغنيه در بخش منج در سال هاي گذشته، بر آن شديم تا يکي از مشکلات اهالي منطقه اوره و بارز بخش منج را پيگيري نموده تا با همت حضرتعالي برطرف گردد.

متاسفانه سالانه شاهد آن هستيم که اهالي شهيد پرور منطقه اوره و بارز شهرستان لردگان، عزيزان خود را به خاطر ايمن نبودن جاده خصوصا در گردنه چهار طاق، نبود زير ساخت مناسب، نبود علائم راهنمايي و رانندگي مناسب و گاردريل، از دست مي دهند.

لذا از جنابعالي خواهشمنديم به منظور ارج نهادن به وفاداري اين مردم شهيد پرور به نظام و انقلاب، دستور فرماييد اقدامات لازم جهت برطرف شدن مشکلات مذکور صورت گيرد.

انتهاي پیام1026ج /630 ل

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۶:۲۶

27 Dec 2019