۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۳۲۱۹۷
خطیب نماز جمعه بروجن:

بازي دو سر باخت در شبکه هاي اجتماعي/ استعمار فرانو، به دنبال تسخير فکر و انديشه افراد است

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با تاکيد بر اين که استعمار فرانو دنبال تسخير فکر و انديشه افراد است، گفت: شبکه هاي اجتماعي پاک که توسط مديران داخل کشور طراحي شده جايي است که بايد حضور و نقش پر رنگي داشته باشيم.
بازي دو سر باخت در شبکه هاي اجتماعي/ استعمار فرانو، به دنبال تسخير فکر و انديشه افراد است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به اين که امروز جبهه استعمار تنها دنبال مستعمره آب، خاک و نفت کشورها نيست، افزود: استعمار به دنبال آن است که افکار و انديشه هاي انسانها مستعمره جبهه استکبار شود.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به اين که امروز ۱۸ و نيم ميليون نفر از ايرانيان يک ساعت و ۴۵ دقيقه وقت خود را صرف بازي در رايانه مي کنند، گفت: شبکه هاي اجتماعي ميزان وقت مطالعه، قرائت قرآن و ساعت کار مفيد در جامعه را به شدت کاهش داشته است.

سعادت فر ضمن بيان اين که اين شبکه ها عليرغم اين که اسم آنها اجتماعي است فضاي اجتماعي جامعه را بر هم مي زنند، تصريح کرد: امروز اگر مهماني در خانه ها برگزار مي شود به جاي آن که جوياي مشکلات هم ديگر شوند در شبکه هاي اجتماعي مشغول گشت و گذار هستند.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن تصريح کرد: شبکه هاي اجتماعي بين نزديکان يک خانواده فاصله انداخته اما مردم را با افراد دور دست بسيار نزديک کرده است.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: اگرشخصي در هشت گروه از شبکه هاي اجتماعي عضو شود و از هر گروهي روزي ۳۰ پيام دريافت کند مي شود ۲۴۰ پيام و هر پيامي اگر ۳۰ ثانيه وقت انسان را بگيرد دو ساعت وقتش را تلف مي کند.

وي با تاکيد بر اين که استعمار فرانو دنبال تسخير فکر و انديشه افراد است، گفت: استعمار فرانو در پي آن است که مردم قدرت فکر، تجزيه و تحليل و بصيرت نداشته باشند.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: دقت داشته باشيد حاکمان فضاي مجازي و گروه هاي اجتماعي متاسفانه گروه هاي تندرو صهيونيستي آمريکايي هستند.

وي با بيان اين که حضور و بازي در شبکه هاي اجتماعي دو سر باخت است، گفت: اگر انسان در اين شبکه ها حضور نداشته باشد فضا را براي تبليغات مسموم دشمنان هموار کرده است اما اگر حضور داشته باشد هم غلط راه مي ورد چرا که قاعده بازي آمريکايي و صهيونيستي است.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن ادامه داد: در فتواي مقام معظم رهبري که از ايشان سوال کردند توصيه مي کنيد مردم از کالاي ايراني استفاده کنند آيا شامل نرم افزارها هم مي شود، فرمودند: "حکم خريد کالاي دشمنان که به نحوي کمک به آنها محسوب مي شود تحت عنوان اعانه ظالم شامل اينجا هم مي شود؛مثلاً با خريدار يک نرم افزار خدماتي به دشمن برسانيد يا به نحوي از نرم افزار استفاده کنيم که سودش به جيب آنها برود مثل برخي برنامه ها که اصل ورود به آنها بر تعداد استفاده کنندگان از آنها براي صاحبش مفيد است ورود به همين برنامه هم حرام است."

سعادت فر گفت: نتانياهو در مراسم تجليل از مدير تلگرام مي گويد: "تلگرام سرمايه بزرگي براي امنيت اسرائيل است و ما شکر گزار اين برنامه هستيم؛ ايشان از برادر به من نزديک تر است."

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به تاثير شبکه هاي اجتماعي بر افزايش پديده طلاق در جامعه، افزود: شبکه هاي اجتماعي نظير تلگرام قبح طلاق را در جامعه از بين برده است.

وي، با مطرح کردن اين سوال که آيا نبايد در اين شبکه هاي اجتماعي حضور داشت، گفت: ما با تکنولوژي مخالف نيستيم بلکه با بازي کردن در زمين دشمن و شبکه هايي که توسط مديران صهيونيست مديريت مي شود مخالف هستيم.

حجت الاسلام سعادت فر در ادامه افزود: شبکه هايي اجتماعي پاک که توسط مديران داخل کشور طراحي شده جايي است که بايد حضور و نقش پر رنگي داشته باشيم.

وي، به تبليغ شبکه هاي اجتماعي ايراني تاکيد کرد و گفت: مقام معظم رهبري فرمودند: "همان گونه اي که در سال ۵۷ در فضاي حقيقي يک انقلاب کرديم امروز نيز در فضاي مجازي نياز به يک انقلاب داريم."

سعادت فر با اشاره به پيروزي شهر حلب سوريه، گفت: در آن زماني که شهرهاي سوريه يکي پس از ديگري سقوط مي کرد و طرح تجزيه سوريه مطرح بود اما جنگ به نفع محور مقاومت در حال تمام شدن است.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به اين که پيروزي جريان مقاومت امروز بيانگر قدرت نيرومند و توانمند ولي فقيه در عرصه بين الملل است، گفت: انشاءالله شاهد خواهيم بود در ۲۵ سال آينده جهان رژيم صهيونيستي را ديگر تجربه نخواهد کرد.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۳:۰۷

3 Jan 2020