۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۱۲۸۷
استاندار چهارمحال و بختیاری:

آمریکا با تحریم، ایران به دنبال توقف رشد و توسعه کشور است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آمریکا با تحریم ایران به دنبال آن است که انقلاب اسلامی را از پیشرفت و توسعه باز دارد اما به حمدالله ایران در این مدت در مسیر توسعه گام برداشت و در حوزه‌های مختلف رشد یافته است.
آمریکا با تحریم، ایران به دنبال توقف رشد و توسعه کشور است
به گزارش جهانبین نیوز؛ صبح امروز زنگ انقلاب با حضور اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در دبیرستان شاهد حضرت فاطمه زهرای (س) به‌صورت نمادین نواخته شد.

اقبال عباسی در این مراسم به تلاش دشمن در چهل سال انقلاب اسلامی برای نابودی ایران و نظام جهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: دشمنان کشور انواع توطئه‌ها، فتنه‌ها، جنگ و تحریم را در برنامه خود به اجرا در آوردند تا جلوی پیروزی این انقلاب را بگیرند اما به لطف خداوند امروز ما چهلمین سالگرد پیروزی‌مان را جشن گرفتیم.

وی تصریح کرد: ایران در این مدت دستاوردهای بسیاری داشته است که از آن جمله می‌توان به پیشرفت‌های این کشور در فناوری نانو و کسب رتبه ششم در دنیا و رتبه نهم در چرخه سوخت هسته‌ای اشاره کرد.

عباسی با اشاره به رتبه سیزدهمی ایران در زمینه غنی‌سازی اورانیوم تاکید کرد: دشمنان ایران از پیشرفت‌های کشور هراس دارند، همچنین این نکته را نباید از یاد برد که این‌ها همه دستاوردهای ۳۰ ساله کشور هستند چون در دو سال ابتدایی ساختار واقعی انقلاب شکل نگرفته بود و هشت سال هم جنگ به ایران تحمیل شد که سازندگی در آن دوران نداشتیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: آمریکا با تحریم ایران به دنبال آن است که انقلاب اسلامی را از پیشرفت و توسعه باز دارد اما به حمدالله ایران در این مدت در مسیر توسعه گام برداشت و در حوزه‌های مختلف رشد یافته است.

وی تاکید کرد: آمریکا به دنبال آن است که ضعف‌ها را به نام نظام جمهوری اسلامی برجسته و بزرگ کند و نقاط قوت آن را کوچک جلوه دهد تا از این طریق به اهداف خود برسد، اما مردم ولایتمدار ما همچنان پای انقلاب خود ایستاده‌ و مقاومت می‌کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۳:۱۷

31 Dec 2019