۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۳۳۶۳۷
رئيس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان اردل خبرداد:

فروش فوق العاده نوروزي در 16 واحد صنفي اردل

سعيد محمدي گفت:از 15 اسفند ماه امسال، در 16 واحد صنفي شهرستان اردل فروش فوق العاده اجناس پر مصرف عيد نوروز با ۱۵ درصد تخفيف آغاز شد.
فروش فوق العاده نوروزي در 16 واحد صنفي اردل
به گزارش جهانبین نیوز، سعيد محمدي رئيس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان اردل در گفتگو با هفت چشمه در خصوص اجراي اين طرح در اين شهرستان با بيان اين مطلب که طرح نظارتي نوروز ۹۶ در اين شهرستان آغاز شده است، گفت: طرح نظارتي نوروز ۱۳۹۶ در اين شهرستان با حضور مکرر بازرسان اين اداره در بازار هاي اين شهر اجرايي شده است.

محمدي در ادامه در خصوص فروش ويژه نوروزي در اين شهرستان افزود: فروش فوق العاده نوروزي در اين شهرستان از مورخ ۹۵/۱۲/۱۵ لغايت ۹۵/۱۲/۲۸ به مدت ۹ روز در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وي با بيان اينکه فورش فوق العادده در ۱۱ واحد صنفي شهر اردل،دو واحد صنفي شهر دشتک،دو واحد صنفي شهر کاج و يک واحد صنفي شهر ميانکوه برپا شد گفت: در اين ايام، واحدهاي مشمول، کالاها و خدمات خود را حداقل ۱۵ درصد پايين تر از قيمت متعارف بازار به مشتريان عرضه خواهند کرد.

رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل در پايان از اتحاديه و اتاق اصناف اين شهرستان درخواست کرد که در ايام نزديک به نوروز، بر نحوه فروش فوق العاده فروشگاه ها و بازار هاي اين شهرستان نظارت نمايند و شکايات واصله را بررسي و سپس متخلفين را به اداره تعزيرات حکومتي معرفي کنند.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۴:۳۸

29 Dec 2019