۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۳۶۶۰۷
به مناسبت هفته ناجا

تقدير از فرمانده و تعدادى از پرسنل انتظامي بن توسط مسؤلين قضايى شهرستان

رياست دادگستري، دادستان و بازپرس دادگستري شهرستان بن به مناسبت هفته نيروي انتظامي از فرمانده و تعدادى از پرسنل نيروي انتظامي شهرستان با اهداء لوح سپاس و هديه تقدير کردند.
تقدير از فرمانده و تعدادى از پرسنل انتظامي بن توسط مسؤلين قضايى شهرستان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر؛ به مناسبت گراميداشت هفته نيروي انتظامي و به منظور قدرداني و سپاس از خدمات فرمانده و پرسنل نيروي انتظامي شهرستان، رياست محترم دادگستري، دادستان و بازپرسي دادگستري شهرستان بن، با فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بن و ساير مسؤلين و پرسنل انتظامى ديدار و گفتگو کردند.

در اين ديدار درخصوص ضرورت همکاري نيروي انتظامي و دادگستري شهرستان به منظور دستيابي به راه حل هاي مناسب براي پيگيري و پيشبرد امور و اهداف مشترک بحث و گفتگو شد.

محمدرضا سياهپور دادستان شهرستان در اين ديدار با تبريک فرا رسيدن هفته ناجا گفت: نيروي انتظامي حفاظت از حقوق شهروندي و برقراري نظم و امنيت پايدار با عمل به قانون و حفظ كرامت انسانى در جامعه را بايستى مهم ترين تلاش و سرمايه خود بداند.

دادستان بن گفت: امنيت از مولفه هاي پيشرفت يک جامعه مي باشد و نيروي انتظامي با برقراري امنيت، نقش مهمي در توسعه فعاليت هاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي در شهرستان ايفا مي نمايد و امروز به جهت حضور شبانه روزي و مقتدرانه نيروي انتظامي در کنار ساير قواي مسلح کشورمان ، ايران از امن ترين کشورهاي منطقه است.

وي همچنين هفته نيروي انتظامي را فرصتي براي ارتباط بيشتر بخش هاي مختلف جامعه با پليس دانست و گفت: در راستاى وظيفه نظارتى دادستان بر ضابطين تحت امر در راستاى قانون آيين دادرسى كيفرى بازرسى هاى دوره اى انجام و در همين بازرسى ها نقاط قوت و ضعف بررسى مى گردد كه در ديدار امروز نيز در همين راستا از تعدادى از پرسنل انتظامى به پاس زحمات آنها  تقدير شد.

سياهپور گفت: خدمت در لباس نظامى نعمت و امانتى است كه مأمورين بايد قدردان و امانت دار آن باشند و با خدمت صادقانه رضاى خداوند متعال، آرامش، امنيت و رضايتمندى مردم را فراهم آورند و هفته نيروي انتظامي فرصتي براي آشنايي هر چه بيشتر مردم با يگانهاى مختلف نيروي انتظامي و آشنايي با خدمات اين نيرو است.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۶:۵۴

27 Dec 2019