۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۳۴۷۰۸
درخشش جوانان ایرانی

درخشش جوان ده‌چشمه‌اي در مسابقات قهرماني جهان

مهدی محمدی ده‌چشمه یکی از ورزشکاران فعال در رشته پاورلیفتینگ است که توانست در مسابقات کاپ جهاني که در تاريخ سي و سي و يکم ارديبهشت در کشور اوکراين برگزار شدبا زدن وزنه 190 کيلوگرم پرچم کشور را به اهتزاز درآورد و افتخاری دیگر برای کشورش به ارمغان آورد.
درخشش جوان ده‌چشمه‌اي در مسابقات قهرماني جهان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، مهدی محمدی ده‌چشمه یکی از ورزشکاران فعال در رشته پاورلیفتینگ است که توانست در مسابقات کاپ جهاني که در تاريخ سي و سي و يکم ارديبهشت در کشور اوکراين برگزار شدبا زدن وزنه 190 کيلوگرم پرچم کشور را به اهتزاز درآورد و افتخاری دیگر برای کشورش به ارمغان آورد.

در همین راستا سایت خبری تحلیل پیرغار با وی مصاحبه‌ای ترتیب داده که متن ان را در زیر می‌خوانید:

پيرغار: خودتان را معرفي کنيد و در مورد رشته ورزشي خود کمي توضیح دهید:

محمدي:
مهدي محمدي ده‌چشمه هستم، متولد سال 1373 در شهرستان فارسان روستاي ده‌چشمه، مجرد هستم و در حال حاضر دانشجوي  کارشناسي رشته نقشه‌برداري مي‌باشم.
رشته ورزشي که در آن فعاليت دارم بدن‌سازي (پاورليفتينگ) است، ورزش در اين رشته را از سال 1388 آغاز کردم و در سال 1390 در اولين مسابقه شرکت کردم، و آخرين مسابقه رسمي هم که در آن شرکت کردم در ارديبهشت‌ماه سالي جاري بود.

پيرغار: احساس خود را بعد از پيروزي در مسابقات بيان کنيد:

محمدي
: خوشحال بودم که توانستم پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم و براي هر کس که پرچم کشورش را به اهتزاز دربياورد باعث افتخار است و اين هم يکي از افتخارات برای من بود و از طرفی دیگر هم تلاش‌هایم نتیجه داد و توانستم با پیروزی ثمره زحماتم در این چند وقت را بگیرم.

پيرغار: اگر بخواهيد بهترين‌ها در رشته ورزشي بدنسازي در کشور را نام ببريد چه کساني در ليست شما قرار خواهند گرفت؟

محمدي: بسياري از پاورليفتينگ کشور و استان جزء بهترين‌هاي دنيا هستند و بنده خود را شاگردان آنها مي‌دانم.
ولي بهترين بدن‌ساز از نظر من علي تبريزي مي‌باشد و بهترين ورزشکاري که تاکنون زير نظر آن تمرين کردم جناب آقاي بهمن حليمي بود.

پيرغار: بزرگ‌ترين هدف و آرزويي که از ادامه اين مسابقه داريد بيان کنيد:

محمدي:
در نظر دارم با تلاش شبانه‌روزي بتوانم در مسابقات آينده جهاني رکورد جديد و بالاتري ثبت کنم و لازمه رسيدن به اين هدف تلاش بيشتر و برنامه‌ريزي خواهد بود.

پيرغار: افتخارات و قهرماني‌هاي که تا به حال به دست آوردید:

محمدي: بهترين مقام‌هاي که به دست آوردم مقام اول کشوري در تهران، مقام اول کشوري سمنان، مقام اول کشوري تهران (اسلامشهر) مقام اول چندجانبه کشوري اصفهان بود و در حال حاضر نزديک به يک سال هست که عضو تيم ملي هستم.
 
پيرغار: آخرين مسابقاتي که اعزام‌ شده‌ايد چه مسابقاتي بوده است؟

محمدي: مسابقات کاپ جهاني که در تاريخ سي و سي و يکم ارديبهشت در کشور اوکراين برگزار شد و بنده در دسته 75 کيلوگرم توانستم مقام اول جهان را کسب کنم. در اين مسابقات 12 ورزشکار از ايران و 10 ورزشکار از بقيه کشورها حضور داشت.

پيرغار: از تماشاگران ايراني چه خبر؟

محمدي: تماشاگران ايراني به من شوق و اشتياق دادند و از ورزشکاران ايراني استقبال چشمگير داشتند و اين استقبال باعث دلگرمي من و ديگر ورزشکاران ايراني بود.

پيرغار: بزرگ‌ترين هدف و آرزويي که از ادامه اين مسابقه داريد بيان کنيد:

محمدي:
اعزام به مسابقات جهاني و به اهتزاز درآوردن پرچم کشورم در این مسابقات بزرگ‌ترین هدفی است که دارم و امیدوارم با تلاش و کوشش بتوانم آن را محقق سازم.

پيرغار: از آخرين مسابقاتي که اعزام‌شده‌ايد براي ما تعريف کنيد؟

محمدي: يک هفته اردو داشتم و روزانه سه ساعت برنامه‌ريزي و تمرين‌هاي فشرده را در دستور کار داشتم که با توکل بر خدا و کمک مربی و پشت‌کار خودم توانستم قهرمان جهان شوم.

پيرغار: حرف آخر:

محمدي:
از مربي خودم و خانواده که مشوقان اصلي اين‌جانب بوده‌اند تشکر مي‌کنم و همچنين از مردم شهرستان و روستاي خودم ده‌چشمه که با استقبال و حمايت‌هاي که از من داشتم باعث دلگرمي من شد و از همه هم سن و سال‌هاي خودم دعوت مي‌کنيم که حتماً به ورزش روي بياورند و خواستن توانستن را مدنظر خود قرار دهند  که باپشتکار مي‌توانيم هر وزنه‌اي را بالاي سر ببريم.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۰:۱۳

30 Jan 2020