۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۲۹۷۶۸
قابل توجه شهرداري شلمزار:

موسيقي هاي مجاز و غير مجاز دکه داران، آرامش خاطر و آسايش خيال درياچه شلمزار را خدشه دار کرده است

سافران برای بهتر شدن حالشان به دریاچه شلمزار می آیند نه برای شنیدن موسیقی
آيا تا به حال به وجود انواع آلودگي ها در سطح اماکن گردشگري و تفريحي دقت نموده ايد؟ آلودگي صوتي را هم به انواع آلودگي مکان هاي تفريحي اضافه کنيد.
موسيقي هاي مجاز و غير مجاز دکه داران، آرامش خاطر و آسايش خيال درياچه شلمزار را خدشه دار کرده است
 به گزارش جهانبین به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار:وجود مشکلات متعدد در زندگي، نياز به گردش، نياز به انرژي هاي طبيعي و .....باعث مي شود گهگاهي خانواده ها راه پشمه ها و اماکن تفريحي و گردشگري را در پيش گيرند و براي دقايق و ساعتي کوتاه هم که شده وقت خود را خارج از خانه و محل زندگي شان سر کنند.

يکي از اماکن تفريحي و گردشگري زيبا در شهرستان کيار درياچه طبيعي شلمزار است که از آب چشمه اي که در اين محل قرار دارد به وجود آمده است.

اين چشمه جداي از چشم انداز زيبايي که ايجاد کرده است در پايين دست خود هم آب کشاورزي دو شهر شلمزار و دستنا را تامين مي کند.

درياچه شلمزار در فصول گرم سال خصوصا در فصل تابستان به دليل آب فراوان، چشم انداز زيبا، قرار گيري در کنار جاده ارتباطي شهرکرد، شلمزار، گهرو، ناغان، ايذه و نيز قرار گيري در مسير هجرت حضرت امام رضا از مدينه تا توس به يکي از مکان هايي بدل شده است که روزانه تعداد زيادي از مسافران را پذيرايي مي کند.

با وجود آب و زيبايي هاي بسيار در کنار درياچه شلمزار متاسفانه برخي از مشکلات ايجاد شده که اغلب آن ريشه در رفتار هاي انساني دارد باعث شده است آرامش خاطر و آسايش خيال مسافران در اين مکان با مشکل روبرو شود.

يکي از مهمترين مشکلاتي که باعث بر هم خوردن آرامش مردم شده است آلودگي هاي متعدد در اين مکان است.
اگرچه شهرداري شلمزار در روزهايي که تعداد مسافران بيشتري در اين مکان حضور مي يابند با اعزام کارگران نسبت به نظافت اين مکان و جمع آوري زباله ها تمام توان خود را به کار بسته است اما.....
آلودگي صوتي ناشي از پخش ترانه هاي مجاز و غير مجاز در اين محل باعث شده است آرامش رواني ميهمانان اين مکان گردشگري خدشه دار شود.

دکه هاي فروش مواد غذايي و متصديان محل بازي کودکان از جمله کساني هستند که براي جذب مشتري و کودکان با پخش انواع موسيقي اعم از مجاز و غير مجاز آنهم با صداي بسيار بلند باعث شده اند امنيت رواني مردم در اين محل به هم بخورد و شهرداري شلمزار لازم است در کنار توجه به نظافت و جمع آوري زباله ها در اين محل نسبت به حذف آلودگي صوتي موجود در اين محل نيز اقدام کند.

گزارش: مهدي بهزادي تشنيزي
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۱۵:۰۰

31 Dec 2019