۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۲۶۷۹۸
معاون سياسي واجتماعي فرمانداري شهرکرد:

عزت و سربلندي امروزمان را مديون فداکاري‌هاي شهدا هستیم

معاون سياسي واجتماعي فرمانداري شهرکرد گفت: عزت و سربلندي امروزمان را مديون شهدا و جانبازان هستیم و بايد همواره حرمت آن‌ها را نگه داريم.
عزت و سربلندي امروزمان را مديون فداکاري‌هاي شهدا هستیم
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، نوذر حيدري با اشاره به اينکه حرمت ايثارگران واجب است اظهار کرد: هرگاه يکي از ايثارگران به يک اداره مراجعه مي‌کند بايد حرمتش نگه داشته شود و کار آن‌ها زودتر انجام گيرد.

وي با بيان اينکه براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت نبايد از هيچ تلاشي دريغ کرد بيان داشت: هر ايده و راه‌حلي که در اين راستا به ذهن مسئولين امر مي‌رسد به دبيرخانه فرمانداري ارجاع داده شود تا از اين طريق بتوان از حالت يکنواختي برنامه‌هاي ايثار و شهادت بيرون آمد.

حيدري تاکيد کرد: براي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا بايد کتبي را چاپ کرد تا مردم با مطالعه کردن اين کتب با سبک و زندگي شهيدان آشنا شوند.

وي نام‌گذاري اماکن عمومي به نام شهدا را يک ضرورت دانست و يادآور شد: غلامعلي، سبزعلي و قدمعلي کريمي سه برادر شهيدي هستند که بايد تصوير آن‌ها بر روي ديوارها نصب شود.

حيدري بيان داشت: نصب تابلو شهيد دکتر حجت‌الله رئيسي در سطح شهر نافچ يکي ديگر از مهم‌ترين اقداماتي است که در آينده‌اي نه چندان دور بايد اجرايي شود.

وي اظهار کرد: شهر طاقانک نيز بايد نسبت به نصب و طراحي تابلو شهدا اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون سياسي واجتماعي فرمانداري شهرکرد گفت: مسئولين شهرستان شهرکرد هر پيشنهادي در خصوص برگزاري يادواره شهدا دارند به دبيرخانه اعلام کرده تا پس از بررسي و تصويب آن‌ها را اجرايي کنند.

حيدري تصريح کرد: بنيادشهيد و امور ايثارگران شهرکرد پيگيري مجوز نصب چهار تابلو فکي در سطح شهر را جهت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت انجام خواهد داد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۰:۴۵

20 Jan 2020