۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۳۰۸۳۸
در چهارمحال و بختیاری

برگزاری بیش از ۱۶۰ عنوان برنامه در هفته نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری بیش از ۱۶۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود.
برگزاری بیش از ۱۶۰ عنوان برنامه در هفته نیروی انتظامی
به گزارش جهانبین نیوز سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی به طور رسمی از روز جمعه و با برگزاری دعای ندبه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت خانواده‌های نیروی انتظامی در برنامه پیاده‌روی عمومی و شرکت در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه از برنامه‌های دیگر این هفته است افزود: بحث ارائه خدمات پزشکی به نمازگزاران جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

سردار غلامزاده خاطرنشان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح در شهرستان‌ها و مرکز استان، تجلیل از کارکنان ساعی و تلاشگر و همچنین پیشکسوتان و نمایندگان خانواده های شهدا و ایثار گران از جمله دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری حضور همکاران در مدارس و محیط‌های آموزشی برای بیان موارد پلیسی در راستای آگاه‌سازی اقشار مختلف را برنامه دیگر برای این هفته دانست و ادامه داد: حضور مستمر در صدا و سیما، تجلیل از برترین‌های حوزه ترافیک در پلیس راهور، رژه موتوری، برگزاری برنامه‌های ورزشی، ارائه خدمت مضاعف به مردم در این هفته، ترخیص خودروهای توقیف شده که مشکل قضایی ندارند، سرکشی از همکاران بیمار در نیروی انتظامی، دیدار فرماندهان و مسئولین با ائمه جمعه شهرستان و نماینده ولی‌فقیه، دیدار با مردم در رسانه ۱۹۷، حضور دانش‌آموزان در مراکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و تجلیل از خانواده‌های نیروی اانتظامی در حوزه‌های مختلف برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار می‌شود.

سردار غلامزاده با اشاره به بحث خیرین امنیت‌ساز اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در این راستا با کمک رسانه‌ها فرهنگ‌سازی کنیم و بعد از هفته ناجا از خیرین امنیت‌ساز تجلیل می‌شود.

وی غبارروبی از گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا را برنامه آخرین روز هفته ناجا عنوان و بیان داشت: کار در نیروی انتظامی به حق کار سختی است چون ما باید پاسخگوی نیازهاق مردم باشیم.

سردار غلامزاده در انتها گفت: خط قرمز نیروی انتظامی برقراری امنیت برای مردم است و ما جانمان را برای برقرلری امنیت می‌دهیم

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۰۰:۲۳

25 Mar 2020