۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۳۳۸۰۸
رئيس هيات نظارت بر انتخابات شهرستان لردگان

با قاطعيت مر قانون را اجرا مي کنيم

رئيس هيات نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان لردگان گفت: ضمن احترام به تمام سلايق، با قاطعيت، مر قانون را اجرا مي کنيم.
با قاطعيت مر قانون را اجرا مي کنيم
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از خبرنگار سلام لردگان، ظفر اردشيري رييس هيات نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان لردگان در پنچمين نشستي که با حضور دکترخالدي نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي و ناظر ويژه انتخابات استان چهارمحال و بختياري و اعضاي هيأت نظارت صبح امروز در فرمانداري لردگان تشکيل شده بود، با تاکيد بر منويات مقام معظم رهبري مبني بر توجه به مر قانون در تاييد صلاحيت ها و روند برگزاري انتخاباتي سالم افزود: در اجراي قانون و اعمال نظارت بر روند انتخابات، به هيچ عنوان حرکات غير قانوني را برنمي تابيم و از دخالت سلايق در تصميم گيري ها اکيدا جلوگيري خواهيم کرد.

اردشيري افزود: آراي مردم امانتي است که وظيفه ما صيانت از اين آرا است و بايد با نظارت و بدون دخالت و بدون خط و خطوط امانت دار آراي مردم باشيم.

دکتر خالدي نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي و ناظر ويژه انتخابات استان چهارمحال و بختياري در اين نشست گفت: تلاش همه همکاران من در هيات نظارت و هيات هاي اجرايي انتخابات در شهرستان لردگان ايجاد تفاهم، دوستي و آرامش همراه با حفظ حقوق تمامي شهروندان است و هميشه از پيشنهادات سازنده اي که حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کند، استقبال خواهيم کرد.

وي بيان کرد: سعه‌صدر و توجه به حق الناس و حق و حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان امري است که عوامل اجرايي و نظارتي انتخابات رعايت نمايند و ان شالله در شهرستان لردگان روند انتخابات نسبت به انتخابات گذشته به سمتي برود که خدايي ناکرده علامت سوالي روي آن نباشد و شاهد حضورپر شور مردم در صحنه انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا و رياست جمهوري باشيم .

داوود مرادي کارشناس مسئول امور سياسي و اجتماعي فرمانداري لردگان نيز در اين جلسه گفت: نام نويسي از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح دوشنبه 30 اسفندماه سال 1395 در فرمانداري و بخشداري هاي شهرستان لردگان آغاز شده و تا پايان روزيکشنبه ششم فروردين ماه جاري ادامه خواهد داشت.

وي افزود: تا پايان پنج روز اول ثبت نام داوطلبين، تاکنون 357 نفر در شوراهاي اسلامي شهر و روستا ثبت نام کردند که از اين تعداد 51 نفر براي انتخابات 5 شهر لردگان، رودشت، فلارد، خانميرزا و منج ثبت نام نمودند و 306 نفر به عنوان داوطلبين شوراهاي اسلامي روستا در بخش ها شهرستان لردگان ثبت نام کردند.

مرادي بيان داشت: در پايان ثبت نام از داوطلبين پرونده داوطلبين به مراجع چهارگانه ثبت احوال، دادگستري، نيروي انتظامي و اداره اطلاعات جهت استعلامات ارسال مي شود و اين مراجع تا ده روز فرصت دارند که نتايج استعلامات را به فرمانداري اعلام نمايند .

داوود مرادي خاطر نشان کرد: بر اساس آمارها بايد در پنج شهر و 231  روستاي شهرستان لردگان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا برگزار شود.

انتهاي پيام/630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۲:۱۰

30 Dec 2019