۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۳۷۵۹۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

شهادت، درس بزرگ از خودگذشتگی است/شهید عباسی شجاعت و گذشت از مسائل دنیوی را به ما یاد داد

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و ختیاری در مراسم هفتمین روز شهید منصور عباسی گفت: شهادتی که نصیب این شهید بزرگوار شد. درس بزرگ ایثار و ازخودگذشتگی، شجاعت و گذشت از تمام مسائل دنیوی رابه همه ما یاد داد.
شهادت، درس بزرگ از خودگذشتگی است/شهید عباسی شجاعت و گذشت  از مسائل  دنیوی را به ما یاد داد
به گزارش جهانبین نیوز، مراسم هفتمین روز شهید مدافع حرم، شهید منصور عباسی هفشجانی با حضور نماینده ولی فقیه، جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) و اقشار مختلف مردم عصر امروز (پنج شنبه) در حسینیه اعظم شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی در این مراسم اظهار داشت: اگر شهدای مدافع نبودند قطعاً امروز در سراسر ایران گرفتار داعش و دشمنان اسلام بودیم و کسی که در خانه اش با دشمن روبرو شود شکست نصیب او خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: مردم ایران باید قدرشناس سپاه و بسیجیان، این عزیزان دلاورمرد، امثال سردارسلیمانی ها باشند که با تمام وجود دشمن را از مرزهای کشور دور و خط مقدم جبهه را در سوریه و عراق تشکیل دادند، در جایی که دشمنان جمهوری اسلامی قصد توطئه داشتند.

وی در ادامه گفت: شهادتی که نصیب شهید بزگوار، شهید منصور عباسی شد، درس بزرگ ایثار و ازخودگذشتگی، شجاعت و گذشت از تمام مسائل دنیوی را به همگان یاد داد.

حجت الاسلام مرتضوی تاکید کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، دیگر نه عراق و نه سوریه وجود داشت. با ایثار این شهدا شجره خبیث داعش از بین رفت، البته تفکرات منافق و تروریست همیشه وجود دارد.

وی شهادت را ثمره تلاش شهدا دانست و گفت: خانواده شهدا باید شکرگزار باشند که ثمره تلاش این عزیزان شهادت است، معلوم است که راهشان راه درستی بوده است، راهشان عشق به اهل بیت (ع) است، یقین کنند که پیش اهل بیت روسفید هستند، در حقیقت در این مسیر به حضرت ابا عبدالله وحضرت زینب(س) اقتدا کرده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری درپایان سخنانش گفت: خانواده شهدا باید قدر بدانند و مراقبت کنند از این مقامی که خداوند نصیبشان کرده است، حفظ این مقام با عمل، با ادامه راه شهید، با صبر و بردباری، با استقامت در راه خدا و پیاده کردن اهداف اسلام است.

انتهای پیام /۱۰۲۷ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۶:۵۲

29 Dec 2019