۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۳۱۰۰۸

بیت المال مسلمین صرف عده ای شکم پرست می شود

نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری گفت: بیت المال و خرینه اموال مسلمین به جای گره گشایی و اقتصاد مقاومتی برای عده ای شکم پرست صرف می شود.
بیت المال مسلمین صرف عده ای شکم پرست می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت السلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری در اولین سالگرد کنگره ۲۴۰۰ شهید چهار محال و بختیاری اظهار کرد: عرصه ای که در آن هستیم مرتبط با قیام ابا عبدالله حسین (ع) و انقلاب روح الله خمینی (ره) بوده که هر دو برای یک هدف و یک حرکت به عنوان تکویر برای اهل ایمان بر دوش مومنین است.
وی تصریح کرد: دست هایی که در قیام حسینی بالا رفته بودند چراغ راه انقلاب اسلامی بوده و نسل هایی که باید حافظ انقلاب اسلامی باشد باید این چراغ را ا لگو قرار دهد.
نکونام بیان داشت: هرچه زمان بیشتر می گذرد رویش های انقلاب اسلامی بیشتر شده و دشمن نیز نمی تواند کاری انجام دهد.
وی افزود: آنچه در انقلاب اسلامی موجب پیروزی شد مکتب عاشورایی بوده است.
نکونام با بیان اینکه امروزه گرایش به دنیا جای گرایش به آخرت را گرفته اذعان داشت: این روزها حرام خواری جای حلال خواری را گرفته و نا پاکان جای پاکان برروی منبر می نشینند باید مراقب بود.
امام جمعه شهرکرد گفت: عده ای به جای اینکه مروج ارزش های اسلامی و دین خدا باشند مروج فساد و منکر شده اند این ها همه دغدغه ابا عبدالله حسین (ع) ، دفاع مقدس و همه ولایتمداران بوده است.
نکونام با اشاره به اینکه در فرهنگ ابا عبدالله حسین (ع) تعریف از خود معنایی ندارد بیان داشت: تعریف از کار خود معنایی ندارد گزارشاتی که ارائه می شود با کارهایی که واقعا" انجام شده قابل قیاس نیست.
وی با بیان اینکه ، ما باید از عبرت های عاشورایی درس بگیریم و برای حفظ اسلام تلاش کنیم یادآور شد: مبادا نگاه غرب گرایی که امروز متاسفانه در حال قوت بوده و خطرناک ترین حالت است پای بیگانگان را باز کند چراکه نه اسلام بلکه مقاومت شکسته خواهد شد .
انتهای پیام/۱۰۲۲ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۷:۵۰

12 Jan 2020