۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۲۸۰۴۸
مسئول نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد:

نباید برای حل مشکلات کشور چشم‌داشتی به آمریکا و داشته باشیم/ اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات اقتصادی کشور است

مسئول نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد گفت: نباید برای حل مشکلات کشور چشم‌داشتی به آمریکا و داشته باشیم چون آن‌ها هیچ‌گاه دوست ما نبودند و دشمنی خود را با ایران بارها اثبات کرده‌اند.
نباید برای حل مشکلات کشور چشم‌داشتی به آمریکا و داشته باشیم/ اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات اقتصادی کشور است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام علی‌اصغر حمزه مسئول نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: سال نو با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر انقلاب نامگذاری شده است و همه دستگاه‌ها باید تلاش و کوشش خود را در این راستا بیشتر کرده و اقتصاد مقاومتی را در عمل خود نیز وارد کنند و به این ترتیب کشور را در اتکا به خود یاری دهند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها هم باید در مباحث علمی و پژوهشی به سمت و سویی باشند که شعار امسال محقق شود اضافه کرد: ما برجام را محکوم نمی‌کنیم چون باتوجه به فرمایشات رهبر انقلاب مذاکره باید در  هر زمینه‌ای صورت بگیرد اما ما معتقدیم تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان اقتصاد درون‌زا می‌تواند شرایط کشور را بسیار بهبود دهد و راه را برای رسیدن به اقتصادی پویا را برای کشور باز کند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه شهرکرد اضافه کرد: نباید برای حل مشکلات کشور چشم‌داشتی به آمریکا و داشته باشیم چون آن‌ها هیچ‌گاه دوست ما نبودند و دشمنی خود را با ایران بارها اثبات کرده‌اند.

حمزه ادامه داد: مشکلات اقتصادی در کشور قابل حل هستند اما این تنها با توجه به شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل محقق می‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۰:۲۱

27 Dec 2019