۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۳۰۳۸۸
کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری:

قرار گرفتن در پازل دشمن بی‌تجهی به آرمان‌های امام (ره)

کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری گفت: "FATF" فشار را بر برخی از کشورهای غیرهمسو با سیاست‌های استعماری آمریکا ازجمله ایران اسلامی وارد کرده، که متاسفانه برخی از خودی‌ها بدون توجه به عواقب شوم این اتفاق به تکمیل پازل دشمن در منطقه کمک می‌کنند.
قرار گرفتن در پازل دشمن بی‌تجهی به آرمان‌های امام (ره)
منوچهر خلیلیان کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: یکی از نقشه‌های دیرینه شیطان بزرگ، آمریکا سنگ‌اندازی در مسیر پیشرفت فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران و محدود کردن کشورمان در عرصه‌های مختلف است و اکنون در غالب "FATF " فشار را بر برخی از کشورهای غیرهمسو با، سیاست‌های استعماری آمریکا ازجمله ایران اسلامی وارد کرده، به‌نوعی می‌توان گفت روش ظالمانه‌ای است برای به سلطه کشاندن فعالیت‌های بانکی و مالی کشور که متاسفانه برخی از خودی‌ها بدون توجه به عواقب شوم این اتفاق به تکمیل پازل دشمن در منطقه کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه این افراد بر این باورند که این فشارها از سوی دشمن طبیعی است افزود: لذا برای برقراری رابطه با کدخدای زورگو نیازمند دادن امتیاز هستیم، که این مسئله ناشی از عدم شناخت برخی از مسئولین نسبت به آمریکاست.

خلیلیان ادامه داد: FATF آمریکایی معنایش این است که ما دربست در اختیار خواسته‌های طرف مقابل هستیم و درواقع خودمان را با این روش تحریم می‌کنیم تا به تعامل دوستانه با آمریکا خللی وارد نشود.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: برهمین اساس شاهد بودیم که به خاطر همکاری با بانک‌های بین‌المللی برخی از بانک‌های داخلی همکاری لازم را با نهادهای مقدسی چون سپاه و وزارت دفاع که امنیت و استقلال کشورمان را مدیون جانفشانی، تلاش و همت بلند دانشمندان آن‌هاست، نداشتند.

وی بیان داشت: تضعیف و عدم همکاری با قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه که مظهر و نماد عظمت و اقتدار ایران اسلامی در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی است عواقب زیانباری به همراه خواهد داشت بنابراین لازم است مسئولین محترم بانکی، دولتی و وزارت امورخارجه هوشیارتر از همیشه شرایط حساس کشور را درک کرده و خدایی ناکرده در پازل دشمن حرکت نمایند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۱:۲۰

31 Dec 2019