۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۳۶۳۲۸
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

صلابت نیروهای مسلح امیدآفرین برای دوستان و رعب‌آور برای دشمنان است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: اقتدار و صلابت نیروهای مسلح باعث امیدآفرینی برای دوستان و قطعاً رعب و وحشت برای دشمنان ما خواهد بود.
صلابت نیروهای مسلح امیدآفرین برای دوستان و رعب‌آور برای دشمنان است
به گزارش جهانبین نیوز، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در رژه نیروهای مسلح استان اظهار کرد: یادآوری هشت سال دفاع مقدس بخاطر استقامت، ایستادگی و از خود گذشتگی ملت بزرگ ایران در این دوران بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس تنها جنگ در تاریخ ایران است که با استقامت، پایمردی، رشادت و از خود گذشتگی  مردم  و پشتیبانی نیروهای مسلح  پس از هشت سال مقاومت و با تقدیم بیش از هزاران شهید، ایثارگر و جانباز یک وجب از خاک میهن عزیزمان جدا نشد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با تاکید بر رشادت ها و از خود گذشتگی های شهدا و ایثارگران در این دوران گفت: باید این ایام را زنده نگهداریم و برای معرفی آن به جوانان تلاش کنیم.

سردار اکبری گفت: اقتدار و صلابت نیروهای مسلح باعث امیدآفرینی برای دوستان و قطعاً رعب و وحشت برای دشمنان ما خواهد بود.

ایثار و شهادت در جنگ تحمیلی ابهت ابرقدرتان جهان را در هم کوبید

سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در مراسم رژه 31 شهریورماه گفت: در زمان حمله رژیم بعث عراق به کشور، مردم با پیروی از ولایت فقیه، همدلی و انسجام و با ایثارگری و شهادت در جنگ تحمیلی ابهت ابرقدرتان شرق و غرب را در هم کوبیدند.
 
سردار غلام زاده ادامه داد: ما باید  به پاس ایثارگری ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس و این که بگوئیم راه شهدا و ایثارگران ادامه دارد همیشه این ایام را گرامی بداریم و بدانیم هرچه که داریم، سربلندی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و ایثارگری ایثار گران بوده و خواهد بود.

دفاع مقدس ابهت و عظمت اسلام و کشور ایران را به دنیا نشان داد

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تاریخ در صد سال آینده این حادثه عظیم، این پیروزی عظیم را که ابهت و عظمت ایران اسلامی را نشان داد به یاد خواهد داشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: این حرکت عظیم باعث شد طمع دشمنان از  جمهوری اسلامی ایران قطع شود و ایران اسلامی با قوت به پیش رود.

انتهای پیا/1026ج



ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۶:۲۶

15 Jan 2020