۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۱۲۳۸۸
امام جمعه شهرکرد:

نباید منتقدان را کم‌سواد و یا مواجب‌بگیر دانست/ دولتمردان مراقب باشند به عزت نظام خدشه وارد نشود

امام جمعه شهرکرد در خطاب به رئیس جمهور گفت: شما که ادعا می‌کنید در دولت شما فضا برای نقد باز است پس نباید منتقدان را کم‌سواد و یا مواجب‌بگیر تلقی کنید.
نباید منتقدان را کم‌سواد و یا مواجب‌بگیر دانست/ دولتمردان مراقب باشند به عزت نظام خدشه وارد نشود
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در جمع دانشگاهیان اظهار کرد: این ادبیات دکتر روحانی با ادبیات رئیس جمهورِی سازگار نیست و باید بیش از این مراقب این نوع ادبیات باشند.

وی افزود: در حالی که رئیس جمهور مردم ادیب و شناخته شده ای است اما با این سخنان دل مردم را به درد آورد.

نکونام در خطاب به دکتر روحانی تصریح کرد: شما که ادعا می‌کنید در دولت شما فضا برای نقد باز است پس نباید منتقدان را کم‌سواد و یا مواجب‌بگیر تلقی کنید.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین به اظهارات اخیر سران آمریکایی اشاره کرد و گفت: این اظهارات نشان بر این دارد که دشمن دوباره گستاخ شده و گزینه نظامی را از گزینه‌های مطرح می‎داند.

نکونام بر ضرورت مراقبت تیم مذاکره‌کننده کشور در روند مذاکرات ژنو تاکید کرد و گفت: دولتمردان باید مراقب ادبیات خود باشند که دشمن نتواند از آن سواستفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که دولت تدبیر و امید را حمایت می‌کنیم اما باید مسئولان و دولتمردان مراقب باشند به عزت و استقلال کشور خذشه‌ایی وارد نکنند.

امام جمعه شهرکرد با گرامیداشت 22 بهمن اظهار کرد: این روزهای مبارک و پرخیر فرصت مناسبی است تا ضمن اطلاع‌رسانی دستوردهای نظام به دغدغه‌های مردم هم به خوبی پاسخ داده شود.

نکونام با اشاره به سفر اخیر خود به مشهد مقدس، گفت: یکی از دستاردهای این سفر، فراهم کردن سازوکارهای لازم برای احداث یک زائرسرا برای مردم استان بود.
انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۲:۱۴

30 Dec 2019