۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۲۸۳۱۸
مسئول پژوهش سراي رازي سامان:

بيشترين شرکت کننده در مسابقات نانو استان را سامان از آن خود کرد

مسئول پژوهش سراي رازي شهرستان سامان گفت: در استان چهارمحال و بختياري شهرستان سامان بيشترين شرکت کننده در مسابقات نانو در سال گذشته داشته است.
بيشترين شرکت کننده در مسابقات نانو استان را سامان از آن خود کرد
به گزارش جهانبین نیوز، خانم داوودي مسئول پژوهش سرای رازی شهرستان سامان در گفتگو باخبرنگار سامان ما با بيان اينکه : پژوهش سراي رازي سامان توانسته است هر ساله در زمينه هاي مختلف اعم از سمينارها، جشنواره خوارزمي، مسابقات ملي، ملاصدرا، جشنواره نانو، مسابقات آزمايشگاهي، المپياد نانو،برگزاري کارگاه هاي آموزشي، به مرحله کشوري راه يابد.

داوودي اظهار داشت : مسابقات نانو به عنوان یکی از علوم روز در جهان تمام دنيا را فرا گرفته، اين علم بخشي از علم نيست بلکه همه آينده است.

وي از جمله کاربرد هاي نانو را در حوزه غذا، دارو، پزشکي، محيط زيست و امنيت ملي برشمرد.

داوودي با اشاره بر اينکه در اين شهرستان نيز از سال ۱۳۸۲ پيرو دستور رئيس جمهور و ستاد ويژه توسعه فناوري نانو در ايران این مرکز در شهرستان تاسيس شد گفت: فعالیت های این مرکز در سامان از سال ۱۳۸۹ با برگزاري سمينارها، المپيادها و جشنواره نانو شروع شد.

داوودي عنوان کرد : در سال گذشته بيشترين آمار شرکت کننده در المپياد نانو از اين شهرستان بوده و باشگاه نانو سامان به دليل فعاليت هاي ويژه و هميشگي در اين خصوص  به عنوان دبيرخانه نانو در استان انتخاب شد.


انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۶:۲۶

26 Dec 2019