۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۲۴۳۵۸
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خبرداد

کم کاری شهرداری شهرکرد در زمینه تفکیک از مبدا زباله‌های شهری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد در زمینه ساماندهی پسماند شهری کوتاهی می‌کنند.
کم کاری شهرداری شهرکرد در زمینه تفکیک از مبدا زباله‌های شهری
به گزارش جهانبین نیوز گودرز امیری در کارگروه مدیریت پسماند شهری اظهار کرد: در صورت اجرای طرح ساماندهی پسماند شهری، شهرداری شهرکرد سالانه ۲۵۰ میلیون ریال یارانه دریافت می‌کند، اما در این زمینه تاکنون اقدامی انجام نداده است.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد در زمینه برخی از طرح‌های پسماند شهری، از یک دهه پیش کار را آغاز کرده‌اند، اما تاکنون به نتیجه نرسیده است.

این مسئول با بیان اینکه اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، باید شورای اسلامی شهرکرد را در زمینه عدم تصویب طرح‌های پسماند شهری به اداره کل بازرسی و یا دادگستری معرفی کند تاکید کرد: شهرداری شهرکرد در زمینه تفکیک از مبدأ زباله، که یکی از اصول رعایت بهداشت بوده و منجر به سلامت کالاهای تولید ‌شده از مواد بازیافتی و حذف بخشی از هزینه‌های جمع‌آوری و ساماندهی زباله می‌شود، به وظایف خود عمل نکرده است.

امیری در انتها گفت: طرح آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک بازیافت از سوی شرکت طبیعت پاک زاگرس در شهرکرد، در پاییز سال جاری تصویب شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۱:۱۰

3 Jan 2020