۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۳۴۴۳۸
مديرعامل موسسه پويا دستان جوان بن

هدف اصلي برگزاري اين جشنواره؛ارتقا انگيزه،توانمندسازي و معرفي نخبگان شهر بن است

مديرعامل موسسه پويا دستان جوان بن:هدف از اين جشنواره ارتقا انگيزه و روحيه خود باوري در جوانان و شناسايي و معرفي نخبگان شهر است.
هدف اصلي برگزاري اين جشنواره؛ارتقا انگيزه،توانمندسازي و معرفي نخبگان شهر بن است
 
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، موسسه پويا دستان جوان شهر بن هر سال به مناسبت فرارسيدن ميلاد با سعادت حضرت علي اکبر (ع) و روز جوان جشنواره تجليل از جوانان برتر شهر بن را برگزار کرده و طي آن از جوانان نمونه و نخبه هاي شهر و جوانان با استعداد قدرداني به عمل مي آورد.

روح الله آذري مديرعامل موسسه پويا دستان جوان بن در حاشيه برگزاري جشنواره تجليل از جوانان برتر شهر بن به خبرنگار زنگ خبر گفت: هدف از اين جشنواره ارتقا انگيزه و روحيه خود باوري در جوانان و شناسايي و معرفي نخبگان شهر است.

وي تصريح کرد: نخبگان اين جشنواره در زمينه هاي علمي، ورزشي، کارآفريني و دانش آموز شناسايي شده و با بررسي  مدارک ارائه شده، از 8 نفر از نخبگان تقدير شدند.

آذري خاطر نشان کرد: يکي از برنامه هاي شاخص اين جشنواره معرفي زوج نمونه با هدف ترويج ازدواج آسان است که به زوج برتر در سال گذشته اهدا خواهد شد.

مديرعامل موسسه پويا دستان جوان بن خاطر نشان کرد: يکي ديگر از برنامه هاي اين جشنواره تجليل از پدر و مادر يکي از شهداي جوان اين شهر است.

 معرفي جوانان برتر شهر بن


















انتهاي پيام1022ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۴:۰۶

28 Dec 2019