۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۳۹۴۸۸
وعده‌هايي که هرگز عملي نشد!

بلاتکليفي مجتمع گاوداري شهر اردل بعد از هفت سال

بلاتکليفي هفت ساله بزرگترين مجتمع گاوداري شهرستان اردل باعث سردرگمي و تشديد بيکاري جوانان شهرستان شده که پيگيري مسئولين را می‌طلبد.
بلاتکليفي مجتمع گاوداري شهر اردل بعد از هفت سال
به گزارش جهانبین نیوز، همانطور که چند سالي مقام معظم رهبري بر اقتصاد مقاومتي و حمايت از کالاي ايراني تاکيد داشتند در راستاي اين فرامين، مسئولين براي رفع مشکلات دامداران و تکميل کارگاه‌هاي اقتصاد مقاومتي دامداران اردلي هيچ گامي برنداشتند و فقط با وعده‌هاي سرخرمني خود دامداران را سرکار گذاشته که اين روزها دامداران به جاي مشغول به کار شدن خانه نشین شدند.

در تاريخ ۲۷ خرداد ماه سال ۹۶ دامداران شهر اردل در اعتراض به نداشتن امتياز آب، گاز و وعده‌هاي توخالي مسئولين طي سه سال گذشته جلوي فرمانداري تجمع کردند اما همچنان اين مجتمع بلاتکليف ماند و کسي جوابگوي اين قشر زحمتکش نيست.


صبح امروز به منظور پيگيري برخي مشکلات دامدارن مجتمع گاوداري شهر اردل که بارها با خبرنگار جهانبین نیوز تماس تلفني داشتند به مجتمع گاروداري شهر اردل رفتيم و از نزديک پاي صحبت‌ها و درد و دل اين دامداران نشستيم، احمد رئيسي مديرعامل مجتمع گاوداري شهر اردل که دل‌خوشي از اوضاع اين مجتمع نداشت و بسيار از عملکرد مديريت جهاد کشاورزي شهرستان اردل ناراضي بود ضمن گلايه شديد از جهاد کشاورزي و مسئولين اجرايي شهرستان در راستاي حل مشکلات اين مجتمع گفت: با توجه به اينکه مجتمع گاوداري شهر اردل به‌عنوان بزرگترين مجتمع اين شهر با ظرفيت ۵۵ دامدار اين روزها بجاي اينکه مشغول به کار باشند وجود مشکلاتي از قبيل: عدم ارائه تسهيلات از سوي بانک‌ها براي تکميل پروژه ها، امتياز گاز، آب و... باعث نيمه‌کاره رها شدن اين مجتمع شد و مسئولين بجاي اينکه براي حل اين مشکل چاره‌جويي کنند غافل از اين مشکلات شده و با وعده‌هاي توخالي خود اين قشر را سرکار گذاشتند.


رئيسي افزود: با توجه به اينکه مقام معظم رهبري بارها به تقويت توان داخلي تاکيد داشتند اما مسئولين براي راه‌اندازي اين مجتمع که هم مي‌تواند براي اشتغال‌زايي جوانان و هم در توليد گوشت و لبنيات شهرستان و حتي استان موثر باشد هيچ‌گامي برنداشته و همچنان ۷۰ درصد اين مجتمع نيمه‌کاره رها شده و فقط چهار پروانه که جمعا ۱۳۰ راس گاو در آن وجود دارد فعال هستند.

رئيسي بيان داشت: ما کشاورزان و دامداران اردلي از مسئولين انتظار داريم که فرمايشات رهبري درخصوص جوانان و تکيه به توان داخلي را سرلوحه کارها خود قرار دهند تا مشکل بيکاري جوانان و اقتصاد کشور حل شود.

مسئولين فقط وعده سرخرمني مي‌دهند


ابراهيم صالحي يکي از اعضاي مجتمع گاوداري شهر اردل که دل پري از مسئولين به‌خصوص مسئولين جهاد کشاورزي داشت در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز بابيان اينکه مسئولين استاني و شهرستاني بار و بارها از اين مجتمع بازديد کردند و قول حل شدن مشکلات ازجمله آبرساني، پرداخت تسهيلات و... را دادند افزود: از سال ۹۲ مسئولين بارها وعده حل مشکلات‌مان را دادند اما هیچگاه این وعده‌ها عملی نشد، اي کاش مسئولين مشکلات جوانان بيکار اين شهرستان را لمس کنند و از ان‌ها با اين بي‌توجهي‌ها نگذارند.

وی افزود: جوانان ما بدليل بيکاري و سردرگمي به سمت اعتياد گرايش پیدا کنند، ما کشاورزان و دامداران اردلي انتظار داريم از مسئولين که فرمايشات رهبري درخصوص جوانان و تکيه به توان داخلي را سرلوحه کارها خود قرار دهند تا مشکل بيکاري جوانان و اقتصاد کشور حل شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۵:۱۷

28 Dec 2019