۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۳۷۹۵۸
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

شبنم های یخ زده بر تن درختان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: کاهش دما و وجود رطوبت در جو موجب یخ زدن شبنم ها بر روی درختان و سفید پوش شدن انها شد.
شبنم های یخ زده بر تن درختان چهارمحال و بختیاری
شاهرخ پارسا مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز گفت: کاهش دما و وجود رطوبت در جو موجب یخ زدن شبنم ها بر روی درختان و سفید پوش شدن آنها شد.

پارسا افزود: شهرستان کوهرنگ با ۱۳ درجه زیر صفر سردترین نقطه استان گزارش شد.

وی دمای هوای شهرکرد را منفی هشت درجه اعلام و پیش بینی کرد: دمای هوا فردا در شهرکرد به منفی ۱۲ درجه برسد.

کاهش میزان دید افقی در اکثر نقاط چهارمحال و بختیاری

مهرداد قطره معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وجود مه صبحگاهی در اکثر نقاط استان، کاهش میزان دید افقی را در پی داشته؛ اظهار کرد: کاهش شدید دما در چهارمحال و بختیاری، باعث به‌وجود آمدن مه غلیظ در اکثر نقاط منطقه شده است.

وی با اشاره به اینکه مه باعث کاهش دید افقی در اکثر نقاط استان شده است، افزود: در بروجن دید افقی به زیر ۱۵۰ متر و در فرودگاه شهرکرد به کمتر از یک هزار متر رسیده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه وجود دید کمتر از دو هزار متر در فرودگاه، کنسل شدن پرواز‌ها را در پی دارد، ادامه داد: طی چند ساعت آینده با گرم شدن هوا میزان دید نیز افزایش می‌یابد.

قطره اضافه کرد: صبح امروز دمای هوای کوهرنگ منفی ۱۳ درجه سانتی‌گراد، بروجن منفی ۱۰ درجه سانتی‎‌گراد، شهرکرد منفی ۸ درجه سانتی‌گراد و لردگان منفی یک درجه سانتی‌گراد بوده است.

وی با اشاره به اینکه جوی آرام طی ۳ روز آینده بر استان حاکم خواهد بود، گفت: تا اواخر هفته شاهد کاهش محسوس دما و پدیده مه صبحگاهی در سطح منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۹:۴۲

27 Dec 2019