۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۲۴۹۹۸
یارانه؛

"یارانه نقدی" مهرماه یکشنبه واریز می‌شود

یارانه نقدی مربوط به مهر ماه سال‌جاری همانند ماه‌های گذشته به ازای هر نفر 45500 تومان یکشنبه شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
"یارانه نقدی" مهرماه یکشنبه واریز می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از فارس، اکبر ایزدی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها درباره زمان واریز یارانه نقدی مهرماه اظهار داشت: پنجاه و ششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مهر ماه سال‌جاری همانند ماه‌های گذشته به ازای هر نفر ۴۵۵ هزار ریال ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ بیست‌ و ششم مهرماه ۹۴ به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بر اساس این گزارش، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس مصوبه هیئت وزیران، مسئول تشخیص نیازمندی خانوار برای دریافت یارانه نقدی است.

بر همین اساس، طبق اعلام علی ربیعی، وزیر رفاه تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر حذف شده‌اند و این رویه ادامه‌دار خواهد بود.

بر اساس قانون بودجه سال ۹۴ کل کشور دولت موظف است تا ۶ میلیون نفر از خانوارهای ثروتمند جامعه را از لیست دریافت یارانه نقدی ماهانه حدف کند و منابع ‌آن را صرف امور زیربنایی و اشتغال کشور کند.

براساس این مصوبه مجلس مقرر شده بود که به بخش تولید توجه ویژه شود و ۳۰ درصد از درآمدهای حاصل از اجرای این قانون به صورت ردیف هزینه‌‌ای در بودجه به تولیدات اختصاص یابد اما متاسفانه این اتفاق نیافتاد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۹:۵۲

19 Feb 2020