۰
plusresetminus
امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه شلمزار با اشاره به مهمترين رويدادهاي پيش رو در هفته آتي و اتفاقات رخ داده در هفته گذشته نماز جمعه اين هفته شلمزار را اقامه کرد.
معيار تشخيص صلاحيت نامزدهاي رياست جمهوري شوراي نگهبان است/ 6کانديداي معرفي شده بايد براي همه ي جناح ها محترم باشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کيار بيدار حجت الاسلام سلطان زاده گفت:دوم ارديبهشت ماه ۱۳۵۸سالروز تاسيس سپاه پاسداران است. امام خميني رضوان الله تعالي عليه در اين روز و براي حفط و حراست نهال انقلاب اسلامي ايران دستور به تشکيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي داد و الحق سپاه از بدو تاسيس تاکنون وظيفه ذاتي اش را به بهترين شکل انجام داده است و نه تنها در طول حيات خود با تمنام توان و قوا از ارزش هاي نظام و انقلاب و اسلام دفاع کرده است که کوچکترين کارشکني و مشکلي در روند رو به جلو انقلاب اسلامي ايران ايجاد نکرده است.

امام جمعه شلمزار همچنين به دوم ارديبهشت سالروز انقلاب فرهنگي اشاره کرد و اظهار اميدواري کرد ملت و کشور ايران همچون گذشته در مساله فرهنگ پيشرو باشند.

وي سوم ارديبهشت مصادف با ۲۵رجب شهادت حضرت موسي کاظم عليه السلام را نيز به نماز گزاران يادآور شد و گفت: ظلم و جنايت هارون عباسي در حق آن امام معصوم تا آنجا بود يکه در آخرين ماه هاي عمر شريفشان از نظر جسمي بسيار ضعيف شدند اما هيچ گاه دست از عقايد و مبارزات و روشنگري هايشان عليه کفر و ظلم و استبداد زمان خود برنداشتند.

حجت الاسلام سلطانزاده فرارسيدن سه شنبه ۵ ارديبهشت مصادف با ۲۷ رجب سالروز بعثت حضرت رسول اکرم را نيز به همه نمازگزاران حاضر و شيعيان و مسلمانان تبريک و تهنيت گفت و افزود: مبعث پيامبر و آغاز رسالت ايشان با معجزه ي عظيمي به نام قرآن خود دليلي بر حقانيت اسلام و شرافت اين دين الهي بر ديگر اديان است حال اگر عده اي خود را به کري و کوري زده اند چه مي توان کرد؟

امام جمعه شلمزار در ادامه به ديگر وتاقعه ثبت شده در ۵ارديبهشت ماه اشاره کرد و گفت: سالروز شکست خوردن آمريکا در صحراي طبس که تا ابد در افتخارات ايران اسلامي و ننگ هاي ايالات متحده آمريکا ثبت و ضبط مي گردد جشني تاريخي است که هيچ ايراني مسلمان باغيرتي اين روز را از ياد نخواهد برد.

رئیس شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کیار با بيان اينکه ۲۸رجب سالروز آغاز قيام جهاني حضرت سيد الشهدا عليه السلام از مدينه است گفت:حضرت امام حسين عليه السلام در آغاز حرکت خود با علم به نتيجه قيام از مدينه هدف را را اصلاح دين امت جدشان حضرت رسول الله و احياء امر به معروف و نهي از منکر عنوان نمودند.

امام جمعه شلمزار در خصوص رد صلاحيت برخي نامزدهاي کانديداتوري رياست جمهوري نيز گفت: در موقعيت کنوني نبايد اين اتفاق باعث جبهه گيري گروه ها و جناح هاي سياسي در داخل کشور شود و تنها راه تشخيص صلاحيت ها شوراي محترم نگهبان است.

حجت الاسلام سلطانزاده با توضيحي در زمينه تکرار شعارهاي اقتصادي در سه سال متوالي توسط رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز بيان داشت اين مساله نشان دهنده عدم تحقق شعارهاي مطرح شده است و بايد دولتمردان چه دولتمردان کنوني و چه آنان که در آينده مسئوليت را بدست مي گيرند در زمينه تحقق منويات ولي امر زمان تلاش کنند.

وي در پايان به همه توصيه کرد ۶چهره معرفي شده جهت کانديداتوري رياست جمهوري توسط شوراي نگهبان بايد مورد احترام همه قرار گيرند و کانديداهاي تائيد شده هم بايد مدافع حقوق مردم باشند.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۱:۵۷

21 Jan 2020