۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۲۳۱۸۸
تحليگر مسائل سياسي:

بازديد از مراکز نظامي يعني باخت را پذيرفتن

تحليگر مسائل سياسي گفت:تيم مذاکره کننده ايران بايد به نمايندگي از ملت به تلاش براي امضاي يک توافق خوب گام بردارد و کساني که بازديد از مرکز نظامي ايران را از اصول مذاکرات مي دانند جلوي آنها اقتدارانه بايستند و هرگز زير با زور دشمنان نروند .
بازديد از مراکز نظامي يعني باخت را پذيرفتن
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، جواد رئيسی تحليلگر مسائل سياسی با اشاره به طرح نمايندگان در خصوص تصويب طرح الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهاي هسته‌اي اظهار داشت:موضوع بازديد از مراکز نظامي ايران جزو خطوط قرمز است و در اين طرح به آن به خوبي اشاره شد و غرب بداند که بازديد از مراکز نظامي ايران را به گور خواهد برد.

رئيسي گفت: تيم مذاکره کننده ايران بايد به نمايندگي از ملت به تلاش براي امضاي يک توافق خوب گام بردارد و کساني که بازديد از مرکز نظامي ايران را از اصول مذاکرات مي دانند جلوي آنها اقتدارانه بايستند و هرگز زير با زور دشمنان نروند.

وي افزود: جمهوري اسلامي ايران به هيچ وجه اجازه بازديد و بازرسي از پادگان‌ها و سايت‌هاي نظامي را به ديگران نخواهد داد و اگر غرب فکر مي‌کند مي‌تواند در ادامه مذاکرات مجوزي براي بازديد از مراکز نظامي بگيرد بهتر است به همان گزينه اول خود يعني تحريم‌هاي جمهوري اسلامي ايران بپردازد، چرا که مطمئناً درمورد گزينه‌هاي ديگر هيچ عوايدي براي آمريکايي‌ها حاصل نخواهد داشت.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۷:۳۷

30 Jan 2020