۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۳۰۲۹۸
در شهرکرد:

تجلیل از خانواده ی عبدالصالح جهانبازی شهیدحادثه منا

در آیین اختتامیه ی هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی استان، با گرامی داشت یاد و خاطره ی شهید منا « عبدالصالح جهانبازی» و به پاس تلاشهای ارزشمندش در راستای اعتلای اهداف حوزه ی کودکان و نوجوانان خانواده ی گرانقدر این شهید توسط مدیر کل کانون استان مورد تقدیر قرار گرفتند.
تجلیل از خانواده ی عبدالصالح جهانبازی شهیدحادثه منا
به گزارش جهانبین نیوز، در آیین اختتامیه ی هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی استان، با گرامی داشت یاد و خاطره ی شهید منا « عبدالصالح جهانبازی» و به پاس تلاشهای ارزشمندش در راستای اعتلای اهداف حوزه ی کودکان و نوجوانان خانواده ی گرانقدر این شهید توسط مدیر کل کانون استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

عبد‌الصالح جهانبازی کارشناس روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری از سال ۱۳۸۱ وارد کانون شد و از همان زمان مسئولیت خطیر روابط عمومی استان را بر عهده گرفت.

شهید جهانبازی فرزند دیدار قلی، در هفتمین روز از آبان سال ۵۴ در گوجان چهار محال و بختیاری چشم به جهان گشود و تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش پشت سر گذاشت و پس از آن با آمدن به شهرکرد تحصیلات خود را در دوره های راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه(رشته علوم تربیتی) در همین شهر ادامه داد.

این فعال عرصه روابط عمومی و رسانه با دارابودن خصوصیاتی بارز و پشت‌کاری مثال‌زدنی همواره در زمره‌ی روابط عمومی‌های برتر کانون در سطح کشور و استان قرار داشت و در سال‌های متمادی عنوان روابط عمومی برگزیده در جشنواره‌های مختلف استانی را در کارنامه‌ی کاری خود ثبت کرد.

برگزیده پنجمین و ششمین همایش روابط عمومی‌های برتر استان در سال‌های ۹۲ و ۹۳ و دریافت لوح‌های قدردانی از دست استانداران و معاونان سیاسی امنیتی وقت استان از جمله این موفقیت‌هاست.

شهید جهانبازی همچنین داوری جشنواره نشریه‌ی نگاری الکترونیکی و عکاسی رضوی در سال ۱۳۹۳، دبیری ستاد اقامه‌ی نماز کانون استان، جشنواره‌ی رضوی، کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان را برعهده داشت و از سال ۱۳۸۶ نیز به عنوان مشاور جوان مدیرکل کانون استان منصوب شد.

از شهید عبدالصالح جهانبازی دو دختر ۱۵ و ۱۱ ساله به نام‌های نگین و نازنین به یادگار مانده است.

جهانبازی در جریان به‌جا آوردن اعمال حج ابراهیمی در سال ۱۳۹۴ و وقوع فاجعه بزرگ منا همراه با تعداد زیادی از حاجیان ایرانی و خارجی جان به جان آفرین تسلیم کرد و به شهادت رسید.

در پی فاجعه دلخراش و مرگبار صبح روز پنج شنبه ۲ مهرماه ۱۳۹۴ مصادف با عید سعید قربان، بر اثر ازدحام جمعیت در مناسک رمی جمرات در صحرای منا، متأسفانه بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ نفر از حجاج، کشته و زخمی شدند.

آمار نهایی جان باختگان ایرانی در این فاجعه مصیبت بار نیز ۴۶۴ نفر اعلام شد که ۱۸ نفر از حجاج استان چهارمحال و بختیاری نیز در این حادثه تلخ جان خود را از دست دادند.

در پی سقوط یک دستگاه جرثقیل به دلیل باد و طوفان شدید در محوطۀ مسجدالحرام، در ساعت ۱۷:۱۰ (به وقت مکه مکرمه) روز جمعه ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۴ و ۲۷ ذی القعده ۱۴۳۶ (۱۱ سپتامبر ۲۰۱۵) هم ۱۰۷ نفر کشته و ۲۳۸ نفر مجروح شدند که ۱۱ نفر از جان باختگان و ۳۲ نفر از مجروحین این حادثه نیز از زائران ایرانی بودند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۱:۲۹

27 Dec 2019